خسرو کفیلی

رضا دهدار ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران باید تمام تمرکز خود را معطوف حضور قدرتمند در رقابتهای جام جهانی تایلند و کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس کند.
جوادی نادری ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب با بیان این مطلب گفت : با توجه به زمان باقی مانده تا رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس خواهد بود و حضور تمامی مدعیان حضور در این بازی ها ، تنها نماینده ایران در دسته ۱۰۲ کیلوگرم برای کسب سهمیه حضور در پاریس ، تمام تمرکز خود را باید معطوف شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند کند و به چیز دیگری فکر نکند.
او افزود : با توجه به حدنصاب های کسب شده از سوی دهدار در آخرین رکوردگیری به عمل آمده در رامهرمز ، به جرات می توانم بگویم که او شرکت در بازی های المپیک پاریس را از دست خواهد داد به همین خاطر او باید در یک ماه باقی مانده تا برگزاری رقابتهای جام جهانی تایلند بر حدنصاب های خود بیفزاید.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره شرایط علی داودی و میر مصطفی جوادی دو ملی پوش اوزان به اضافه ۱۰۲ کیلوگرم و ۸۹ کیلوگرم ایران برای شرکت در بازی های المپیک پاریس نیز گفت : با توجه به انگیزه ای که نزد داودی مشاهده می کنم این وزنه بردار در پاریس می تواند بر یکی از سکوهای قهرمانی بایستاد ، در باره جوادی نیز بگویم که او یک وزنه بردار ششدانگ است و با افزایش رکورد خود می تواند یکی از مدعیان ایستادن بر یکی از سکوهای قهرمانی دسته ۸۹ کیلوگرم باشد.
او در باره رقابتهای جام جهانی تایلند که با حضور تمامی مدعیان حضور در بازی های المپیک پاریس برگزار خواهد شد ، گفت : من به جرات می گویم که حدنصاب هایی که در این رقابتها به ثبت خواهد رسید بیشتر از قهرمانان اوزان مختلف رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس خواهد بود.
نادری که رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری با اشاره به حمایت های به عمل آمده از سوی سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری از برنامه های این کمیته برای استعدادیابی در کشور اظهارداشت : متاسفانه باید بگویم با وجود حمایت های به عمل آمده از سوی رییس فدراسیون از برنامه های تدوین شده از سوی کمیته کمیته استعدادیابی ولی هیات های وزنه برداری استان ها توجه لازم را ندارند.
او افزود : تاکنون مکاتباتی با هیات های وزنه برداری استان ها در راستای چگونگی شناسایایی مستعدان این رشته ورزشی و دیگر برنامه ها شده است که متاسفانه علاقه ای دراین خصوص مشاهده نشده است.
رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری با اشاره به گنجاندن برنامه های این کمیته در تقویم سال آینده این فدراسیون اظهارداشت : با پایان فصل امتحانات دانش آموزان در سال آینده ، ما کار خود را آغاز خواهیم کرد . نخست با تقسیم ایران به پنج منطقه با همکاری فدراسیون وزنه برداری و هیات های وزنه برداری استان ها نسبت به شناسایی مستعدان این رشته ورزشی در راستای پشتوانه سازی برای تیم ملی وزنه برداری کشورمان اقدام خواهیم کرد و آنگاه با برگزاری جشنواره ای در مرداد سال آینده بهترین ها را انتخاب و نسبت به آموزش صحیح آنان اقدام خواهیم کرد ودر نهایت منتخبان این مستعدان را به کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران معرفی می کنیم .
او تصریح کرد : در نخستین گام تا پایان سال جاری یک جشنواره آموزش وزنه برداری برای مستعدان این رشته ورزشی تا پایان سال جاری با حضور مستعدان چند استان در شهر امیدیه – خوزستان برگزار خواهیم کرد.
نادری با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده با انجمن های وزنه برداری فدراسیون کارگری ، دانشگاه ها، ارتش و آموزش و پرورش گفت : در نشستی که به تازگی با حضور نمایندگان این نهادها در محل فدراسیون وزنه برداری برگزار شد ، نمایندگان شرکت کننده آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن امکانات و تاسیسات خود در استان های مختلف برای برگزاری جشنواره ها اعلام کردند.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران که به تازگی به همراه تیم مناطق نفت خیز جنوب عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ
وزنه برداری باشگاه های ایران را کسب کرد در باره چگونگی حضور این تیم در فصل آینده لیگ اظهارداشت : از اینکه در فصل گذشته تیم مناطق نفت خیز جنوب در رده سنی جوانان عنوان قهرمانی ودر رده سنی بزرگسالان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد خوشحالم .
با توجه به حمایت های به عمل آمده از سوی مسوولان باشگاه مناطق نفت خیز جنوب ، در فصل آینده لیگ قصد داریم تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم .
سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب در ادامه اظهارداشت : شنیده ها حاکی از آن است که فدراسیون وزنه برداری زمینه حضور برخی از باشگاه های متمول را در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور فراهم کرده است که این امر نوید بخش رقابتهایی با حضور تیم های قدرتمند در فصل آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید