خسرو کفیلی

نفرات برتر اوزان مختلف رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در اردبیل پس از دادن آزمایش دوپینگ به اردوهای آمادگی تیم های ملی پایه ایران دعوت خواهند شد.
هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران با اشاره به برگزاری رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشور در اردبیل با بیان این مطلب گفت : برای ایجاد انگیزه نزد وزنه برداران مستعد ، نفرات برتر اوزان مختلف رقابتهای فوق در صورتی که حدنصابهایشان نزدیک ملی پوشان وزنه برداری نوجوانان و جوانان باشد پس از دادن آزمایش دوپینگ به اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان دعوت خواهند شد.
این وزنه برداران که آینده سازان وزنه برداری ایران خواهند بود به نوبت در اردوهای آمادگی تیم های ملی پایه حضور خواهند یافت و در صورت رسیدن به حدنصاب های مطلوب دوبنده تیم ملی را برتن خواهند کرد.
او در باره عدم حضور وزنه برداران نوجوان و جوان کشورمان که در اردوی آمادگی تیم های ملی پایه کشورمان حضور دارند در رقابتهای اردبیل اظهارداشت : با توجه به زمان اندک باقی مانده تا برگزاری رقابتهای آسیایی هندوستان و هراس از مصدوم شدن وزنه برداران باعث شد که وزنه برداران دعوت شده به اردوی تیم های پایه در رقابتهای اردبیل شرکت نکنند . در صورتی که وزنه برداران به این مسابقات اعزام می شدند حداقل ۱۰ روز از انجام تمرینات برنامه ریزی شده دور می ماندند.
او با نزدیک شدن به زمان اعزام تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران به رقابتهای آسیایی هندوستان اظهارداشت : هم اکنون شماری از وزنه برداران نوجوان و جوان کشورمان برای اخذ روادید هندوستان در تهران بسر می برند و طبق برنامه تدوین شده وزنه برداران در گروه های مختلف به تهران خواهند رفت تا ویزای خود را دریافت کنند.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان از شناخت نفرات تیم های کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی خبر داد و گفت : تا دو هفته دیگر تیم های پایه کشورمان در چهار گروه به رقابتهای آسیایی اعزام خواهند شد و از هم اکنون تقریبا ترکیب نهایی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان مشخص شده است.
تیم نوجوانان با ترکیب کامل عازم دهلی نو خواهد شد و تیم جوانان نیز با پنج وزنه بردار در این مسابقات شرکت خواهد کرد .
پانزوان با ابراز رضایت از عملکرد دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران که در شیراز دایر است ، گفت : در طول مدتی که وزنه برداران در اردوهای آمادگی حضور داشتند بر حدنصاب های خود افزوده اند و امید می رود در بخش نوجوانان تیم ایران سکوی قهرمانی را کسب کنیم و در بخش جوانان نیز امیدواریم یکی از سکوهای قهرمانی را بدست آوریم .
پانزوان از دعوت شدگان به اردوی تیم های ملی پایه ایران به عنوان آینده سازان وزنه برداری کشورمان یاد کرد و گفت : از وزنه بردارانی همچون صالحی ، زارع ، اسفندیاری ، نعمتی و .. در سال های آینده بیشتر خواهد شنید ، این وزنه برداران پشتوانه تیم ملی وزنه برداری ایران هستند و بزودی دوبنده تیم کشورمان را در میادین مختلف بر تن خواهند کرد.
او در باره حضور تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران در رقابتهای جهانی این رشته که قرار است در مکزیک برگزار شود، نیز گفت : حضور در رقابتهای جهانی جوانان در مکزیک در تقویم فدراسیون وزنه برداری گنجانده شده است ولی با توجه به بعد مسافت و هزینه سنگین اعزام نمی توان از هم اکنون عنوان کرد با چند وزنه بردار در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.
با پایان رقابتهای آسیایی هندوستان ، نسبت به تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جوانان اقدام خواهیم کرد و بهترین های به رقابتهای جهانی اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید