خسرو کفیلی

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران از حضور در رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی هانگ ژو بازماندم .
پیمان جان ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی عربستان با بیان این مطلب گفت : طبق برنامه تدوین شده از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران قرار بود در رقابتهای جهانی عربستان از میان من و رضا دهدار هر وزنه برداری که به حدنصاب های بهتری دست یابد در معیت تیم کشورمان به بازی های آسیایی هانگ ژو اعزام شود.
عملکرد من در حرکت یک ضرب خوب بود ولی در حرکت دوم خوب کار نکردم و همین امر باعث شد که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران رضا دهدار را برای شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو و در یک دسته بالاتر انتخاب کند.
او افزود : پس از بازگشت از ریاض به علت مصدومیت از ناحیه کتف چند هفته ای را به تشخیص پزشکان به استراحت پرداختم و چند روزی است که بار دیگر تمرینات خود را در اردبیل آغاز کرده ام .
با توجه به میزان آمادگی ام و رهایی ام از بند مصدومیت امید دارم پس از یک ماه به آمادگی مطلوب برسم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران به اعزام های تیم کشورمان تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت : تیم ملی وزنه برداری ایران قرار است تا پایان سال جاری در سه رویداد مهم شرکت کند. حضور در رقابتهای وزنه برداری بازی های داخل سالن در تایلند ، پیکارهای بین المللی قطر و رقابتهای آسیایی ازبکستان ، مسابقاتی هستند که ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در آنها شرکت خواهند کرد.
با توجه به زمانی که در اختیار دارم تلاش می کنم که به شرایط آرمانی برسم و آنگاه نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران را از وضعیتم مطلع خواهم سازم .
در صورت صلاح دید کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در هر یک از سه رویداد فوق که کادر فنی تشخیص دهد ، شرکت خواهم کرد.
جان در باره شانسش برای حضور در بازی های المپیک پاریس اظهارداشت : با توجه به نتیجه ای که در رقابتهای جهانی عربستان بدست آوردم و از دست دادن حضوردر چند رویداد گزینشی این بازی ها این شانس را ندارم که در بازی های المپیک پاریس شرکت کنم ولی برای دیگر ملی پوشان ایران از جمله رضا دهدار ، رسول معتمدی ، مهدی کرمی ، آیت شریفی ، میر مصطفی جوادی و علی داودی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم ایران با هر سه سهمیه در این رویداد مهم شرکت کنند.
او در باره عملکرد ملی پوشان کشورمان در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو اظهارداشت : در این باره بهتر است از کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران ابراز نظر کنند .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره عملکرد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو اظهارداشت : من در طول اردوهای آمادگی تیم ملی شاهد تلاش این کادر بودم .
نصیرشلال و دستیارانش به تازگی هدایت تیم ملی وزنه برداری ایران را برعهده گرفته اند و به نظر من این کادر نیاز به زمان دارد تا توانایی های خود را به نمایش بگذارد.
بی شک مسوولان فدراسیون وزنه برداری زمان کافی خود را در اختیار کادر فنی تیم ملی خواهد گذاشت تا آنان به فعالیت خود ادامه دهند.
او در باره حضورش در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که از ماه آینده آغاز می شود ، گفت : با اینکه زمان اندکی به آغاز رقابتهای لیگ باقی مانده است ولی تاکنون با هیچ تیمی قرار داد منعقد نکرده ام و به تنهایی تمریناتم را در زادگاهم انجام می دهم .

دیدگاهتان را بنویسید