/ گویا قطار پیشرفت اقتصاد دولت شما قبل از آنکه مردم را زیر چرخ های بی برنامگی له کند نیاز به زیرعلی فداکار دارد / مردم بدانید که دست و پای ما را بسته اند، ما اختیار نداریم، حرکتی هم کنیم بلافاصله برای ما پرونده سازی می کنند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم از آن به عنوان ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین دولت‌ها یاد کرد.

ایلنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم از آن به عنوان ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین دولت‌ها یاد کرد.

مصطفی رضاحسینی قطب آبادی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: مردم عزیز ایران اسلامی، امروز به استناد قانون اساسی و سوگند نمایندگی به انجام وظیفه شرعی و قانونی، مسائلی را مطرح می‌نمایم.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما با هیچ دولتی عقد اخوت نبسته‌ایم اگر خوب کار کنند آنها را حمایت و اگر غیر از این باشد طبق قانون عمل می‌کنیم و امروز دولت آقای رییسی را از ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین دولت‌ها می‌دانیم و به همین لحاظ اعلام می‌کنیم که آقای رییسی در اداره کشور خیلی ضعیف است.

وی تصریح کرد: آقای رییس جمهور، باید بیایید در مجلس و با نمایندگان و مردم صحبت کنید و جواب دهید، شما همواره مشکلات کشور را به گردن دولت‌های قبل انداخته اید، همان دولت هایی که ۴۳ سال انقلاب اسلامی را حفظ کردند و دست شما سپردند، اما شما این دو سال چه کرده اید؟ شما حتی دولت ها را تمیز ندادید از دولت مقام معظم رهبری گرفته تا دولت شهید رجایی را زیر سوال بردید.

رضاحسینی قطب آبادی اظهار کرد: آقای رییسی، گویا قطار پیشرفت اقتصاد دولت شما قبل از آنکه مردم را زیر چرخ های بی برنامگی له کند نیاز به زیرعلی فداکار دارد چون حرکت شتابان تورم و گرانی لحظه به لحظه و بی ارزشی پول ملی را می بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید