قیمت خودرو‌های وارداتی در بازار ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ با افزایش قیمت همراه بود. بیشترین افزایش این هفته را ب ام و و و لکسوس ثبت کردند.
خودروهای وارداتی
– قیمت ب ام و سری ۷، ۷۳۰ li بار دیگر افزایش یافت این خودرو در سه روز اخیر با افزایش۳ میلیارد تومانی به ۲۴ میلیارد تومان رسید. این مدل در یک ماه اخیر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت لکسوس NX ۳۰۰ H هفت کلید مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۰ میلیارد تومان شد که نسبت به هفته پیش ۱ ملیارد و ۵۰ میلیون تومان گران شده است. همچنین قیمت این مدل از لکسوس در یک ماه اخیر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

قیمت بنز کلاس E ۲۰۰ یک کلید مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۵ میلیارد تومان است. همچنین قیمت این خودرو در یک ماه اخیر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

قیمت خودرو​ی رنو کولیوس در بازار با افزایش ۲۵۰ میلیون تومانی در سه روز اخیر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد این مدل در یک ماه اخیر ۹۰۰ میلیون افزایش قیمت داشت.

قیمت کیا سورنتو مدل ۲۰۱۸ با افزایش ۴۰۰ میلیون تومانی ۷ میلیارد و ۲۰۰ ملیون تومان شد که نسبت به یک ماه گذشته هم ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش دارد. کیا اسپورتیج هم در این سه روز اخیر ۴۰۰ میلیون گران شد و به ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ در بازار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود که افزایش ۲۵۰ میلیونی در این هفته دارد، سانتافه هم با رشد ۵۵ میلیونی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد قیمت این مدل هم در یک ماه اخیر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش دارد.

قیمت تویوتا راو ۴ در یک ماه اخیر رشد ۱ میلیارد تومانی داشته است. این مدل در بازار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد که افزایش ۷۰۰ میلیونی در این هفته داشت.

دیدگاهتان را بنویسید