روح‌الله عباسپور نماینده مجلس گفت: مردم مملکت را به دست دولت و مجلس سپرده‌اند توقع و انتظارشان این است که مجلس و دولت در تعامل باهم گره از مشکلات جامعه باز کنند با کسی هم رودربایستی ندارند، اگر امروز از این جریان پاسخ نگیرند، مملکت‌ را از آنها می‌گیرند و به مجموعه دیگر می‌دهند.
روح‌الله عباسپور نماینده مجلس، درباره شأن و جایگاه نظارتی مجلس شورای اسلامی در خصوص نظارت بر بازار و رفع موانع معیشتی و اقتصادی جامعه و نقش قوه مقننه گفت: مردم مملکت را به دست دولت و مجلس سپرده‌اند توقع و انتظارشان این است که مجلس و دولت در تعامل باهم گره از مشکلات جامعه باز کنند با کسی هم رودربایستی ندارند، اگر امروز از این جریان پاسخ نگیرند، مملکت‌ را از آنها می‌گیرند و به مجموعه دیگر می‌دهند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مقام معظم رهبری مخصوصا در آخرین دیدارشان با مجلس فرمودند قوای سه‌گانه ترجیحاً مجلس و دولت با هم تعامل داشته باشند. اگر این تعامل باشد، هم‌افزایی به وجود می‌آید. باید مجلس کمک حال دولت باشد و دولت کمک حال مجلس باشد و شأن مجلس را رعایت کنند.

وی با بیان‌ این‌که باید بین دولت و مجلس تعامل باشد، اظهار داشت: هم مجلس شأن دولت را رعایت کند و هم دولت شأن مجلس را رعایت کند و در واقع به این زمینه‌ها ورود و در جهت حل مشکلات اقدام کنند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اقدامات خوبی هم شده است که بعداً نتیجه می‌دهد، ادامه داد: به عنوان کسی که در مجلس هستم عرض می‌کنم، آقا هم فرمودند مجلس مشکلات اساسی کشور را تشخیص داده و به تناسب حل مشکل، قانون‌گذاری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید