مرتضی زبردست
سپک تاکرا یا بوریا والی، ورزشی شبیه والیبال است که به جای دست از پا برای گذراندن توپ از روی تور استفاده می شود، این بازی از ورزش های بومی جنوب شرق آسیاست که در تایلند، مالزی و اندونزی طرفداران فراوانی دارد.
این رشته با قدری تغییر در تمرین تیم های فوتبال ما هم رواج داشته و دارد و علی پروین و پرویز قلیچ خانی در انجام آن تبحر قابل توجهی داشتند.
شایان ذکر است در جمع ورزشی های شرکت تام ایران خودرو خصوصآ فوتبالیست ها و فوتسالیست های این مجموعه نیز فرهاد واحدی، سلیمان گبرلو، محمد میرزافلاحی و داریوش خسرونژاد استعدادشان را در این رشته بروز داده و احتمال این که نفرات دیگری هم مستعد رشته تنیس، فوتبال شرکت تام باشند وجود دارد.
بد نیست اشاره شود چند سال پیش که فرهاد واحدی، مسوول سابق ورزش شرکت تام در باشگاه پیکان، سوای فوتبال در زمین چمن مصنوعی این مجموعه، بازی تنیس، فوتبال را نیز تجربه و خیلی سریع مراحل پیشرفت را طی کرد هر ازگاهی در سالن چند منظوره شرکت تام هم والیبال و تنیس، فوتبال دو نفره را انجام می داد.
با این مقدمه و پیش درآمد در صورت امکان می توان شرایطی را فراهم کرد تا مسابقه های تنیس، فوتبال دو نفره نیز که جذابیت های خاص خودش را دارد به رقابت های ورزشی شرکت تام ایران خودرو افزوده شود با این توضیح که واحدی قطعآ نسبت به نفرات مستعد این رشته آگاهی و اطلاعات بهتر و بیش تری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید