خسرو کفیلی

با گذشت چند روز از آغاز ثبت نام از نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری تاکنون هیچ فردی ثبت نام نکرده است.
حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت : با اینکه چند روز از فراخوان فدراسیون وزنه برداری برای ثبت نام از شرکت کنندگان در انتخابات ریاست این فدراسیون گذشته است ولی تاکنون هیچ فردی برای ثبت نام به دبیرخانه مجمع مراجعه نکرده است و پیش بینی می شود در روزهای پایانی فراخوان شاهد ثبت نام نامزدها باشیم .
او در باره گمانی زنی های نامزدهای شرکت کننده در این انتخابات اظهارداشت : در جامعه وزنه برداری نام برخی از افراد برای شرکت در انتخابات برده می شود ولی تاکنون هیچ یک از آنان ثبت نام نکرده اند . به نظر من افرادی که فکرمی کنند تیم مدیریت فعلی فدراسیون می تواند کارها را به خوبی انجام دهد در این انتخابات شرکت نمی کنند ولی افرادی که شرایط لازم را دارند و فکر می کنند تیم فعلی کارایی لازم را ندارد مطمئنا خود رانامزد خواهد کرد.
وی تصریح کرد : در مدتی که تیم جدید مدیریتی سکان امور را برعهده گرفته است تنها توانسته است به برنامه ریزی کوتاه و میان مدت اقدام کند که امیدوارم با برگزاری انتخابات و مشخص شدن رییس جدید شاهد تدوین برنامه ریزی بلند مدت نیز باشیم .
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری با اشاره به گذشت شش ماه از استقرار سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری و فعالیتهای انجام شده گفت : سرپرست فدراسیون وزنه برداری به همراه تیم همراهش در طول ماه های گذشته تمام تلاش خود را انجام داند تا فعالیت های فدراسیون را به ویژه در امر اعزام ها و برگزاری اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری ایران در رده های گوناگون سنی را به خوبی انجام دهند.
همگان به خوبی شاهد آن است در این مدت مسوولان فدراسیون وزنه برداری بهترین شرایط را در اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری دختران و پسران ایران برای ملی پوشان به منظور شرکت در رقابتهای قاره ای ، جهانی و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قزوین ، بابلسر و تهران فراهم کردند که در طول هفت و هشت سال گذشته نظیر نداشته است.
او به بدهی هایی که از دوران ریاست علی مرادی بر فدراسیون وزنه برداری به تیم مدیریت جدید منتقل شده است نیز اشاره کرد و گفت : هر چه به جلو پیش می رویم میزان بدهی ها بیشتر می شود. تیم مدیریت فعلی فدراسیون وزنه برداری با میلیاردها تومان بدهی مالیاتی ، بدهی به شرکت تجهیز و توسعه به علت اجاره سالن ایرانیان ، بدهی به آژانس های مسافرتی و … روبه رو است که در این مدت کوتاه شماری از این بدهی ها را پرداخت کرده ایم . با این وجود در این مدت تمامی کارهایی را باید انجام می دادیم انجام داده ایم .
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در باره انتقاداتی که از اعزام تیم های ملی وزنه برداری دختران و پسران ایران به علت هزینه سنگین این اعزام از مسوولان فدراسیون وزنه برداری می شود ، نیز گفت : با توجه به اینکه مسابقات جهانی کلمبیا یکی از رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس بود مجبور تیم را اعزام کنیم که این کار را انجام دادیم .
همگان به خوبی می دانند هزینه چنین اعزام هایی آن هم با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتیم بسیار است به ویژه آنکه آژانس های مسافرتی زمانی که مطلع شوند یک گروه ۲۰ نفره قصد سفر به کلمبیا را دارند.
مقامی به برگزاری انتخابات ریاست کمیسیون های داوری ، مربیان و ورزشکاران فدراسیون وزنه برداری تا پایان ماه جاری اشاره کرد و افزود : در این خصوص اقدامات لازم انجام شده است ، از هیات های وزنه برداری استان ها خواسته شده است اسامی افرادی دارای شرایط برای دادن رای و شرکت در انتخابات را به این فدراسیون ارائه دهند تا انتخابات این کمیسیون ها به خوبی انجام شود.
پیش از این روسای فدراسیون های ورزشی می توانستند روسای این کمیسیون ها را خود انتخاب کنند ولی طبق اساسنامه جدید انتخابات روسای فدراسیون های ورزشی از این به بعد اعضای این کمیسیون ها نسبت به انتخاب رییس جدید اقدام خواهند کرد.
او در باره نتایج کسب شده از سوی وزنه برداران دختر و پسر کشورمان در رقابتهای جهانی کلمبیا نیز گفت : با توجه به اینکه این مسابقات نخستین دوره رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز می باشد تمامی وزنه برداران کشورمان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین نتیجه را بدست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید