مسابقات وزنه برداری قهرمانی مردان جهان با انجام رقابتهای دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم به پایان رسید و علی داودی یکی از دو نماینده ایران در رده چهارم این رقابتها قرار گرفت و آیت شریفی دیگر نماینده کشورمان در رده هفتم ایستاد.
علی داودی ملی پوش جوان کشورمان در حرکت یک ضرب این دسته با زدن وزنه ۲۰۲ کیلوگرم در رده چهارم ایستاد و این در حالی بود که آیت شریفی با مهار وزنه ۱۹۶ کیلوگرم در مکان ششم قرار گرفت.
داودی در حرکت دو ضرب این دسته در روزی که می توانست در حضور لاشاتالاخادزه وزنه بردار قدرتمند گرجستانی و دیگر مدعیان این وزن عنوان نخست رقابتهای حرکت دو ضرب این دسته را بدست آورد در برابر وزنه ۲۵۲ کیلوگرم ناکام ماند و از ایستادن بر سکوی نخست این حرکت بازماند.
جوان اول فوق سنگین وزنه برداری ایران در حرکات اول ودوم حرکت دو ضرب خود به ترتیب وزنه های ۲۴۰ .و ۲۴۷ کیلوگرم را بالای سر قرار داد.
داودی با حدنصاب مجموع ۴۴۹ کیلوگرم در رده چهارم مجموع قرار گرفت.
شریفی دیگر نماینده کشورمان نیز در حرکت دو ضرب پس از آنکه دو بار در برابر وزنه ۲۳۰ کیلوگرم متوقف شد با زدن وزنه ۲۳۶ کیلوگرم در مرتبه سوم با حدنصاب مجموع ۴۳۲ کیلوگرم در مکان هفتم جای گرفت.
در پایان رقابتهای این دسته لاشاتالاخادزاده وزنه بردار مشهور گرجستانی با حدنصاب مجموع ۴۶۶ کیلوگرم / ۲۲۰ به اضافه ۲۵۱ کیلوگرم / بر سکوی نخست ایستاد ،گور میناسیان از بحرین با مجموع ۴۶۲ کیلوگرم دوم شد و لالایان وزنه بردار ارمنستانی با مجموع ۴۶۱ کیلوگرم در رده سوم ایستاد.

دیدگاهتان را بنویسید