نماینده تبریز باز هم تاکید دارد که با تایید اصل واگذاری اتومبیل توسط دولت، حالا دیگر اقدام او نیز خلاف مسئولیت نمایندگی نبوده زیرا تنها سوال پرسیده که چه ارتباطی بین واگذاری شاسی‌بلند با توقف استیضاح درپاییز پارسال وجود داشته:«هیات رییسه بیایند جواب بدهند که هیچ ارتباطی وجودنداشته.»

خبرآنلاین: نماینده تبریز باز هم تاکید دارد که با تایید اصل واگذاری اتومبیل توسط دولت، حالا دیگر اقدام او نیز خلاف مسئولیت نمایندگی نبوده زیرا تنها سوال پرسیده که چه ارتباطی بین واگذاری شاسی‌بلند با توقف استیضاح درپاییز پارسال وجود داشته:«هیات رییسه بیایند جواب بدهند که هیچ ارتباطی وجودنداشته.»

احمد علیرضابیگی نماینده تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به عنوان نخستین کسی که این موضوع را علنی کرد گفت: «من دو گروه شاکی دارم. وزیر وقت صنعت و معدن تجارت که شکایت کرده و مدعی شده به من نسبت ناروا داده‌اند. دیگری نمایندگان مجلس هستند که گفته‌اند من با حرف‌هایم زمینه وهن و اهانت به آن‌ها را فراهم کرده‌ام.»

حالا اصل موضوع واگذاری را دولت تایید کرده و توپ را در زمین مجلس یازدهم در تابستان ۱۴۰۰ انداخته است، علیرضابیگی در پاسخ به ادامه‌دار بودن آن تا ۱۴۰۱ اشاره می‌کند: «انجام هرکاری نیازمند مقدماتی است. من سوال کردم چه ارتباطی وجود دارد بین واگذاری خودروی شاسی‌بلند با به سرانجام نرسیدن استیضاح وزیر؟ به هرحال ما می‌دیدیم کِشنده‌ها جلوی مجلس توقف می‌کردند و شاسی‌بلندها را پایین می‌آوردند.»

نماینده تبریز با اشاره به انکار و تکذیب سابق مجلس و دولت، تاکید کرد: «از اول هم این کار با علم به این‌که این موضوع دارای تبعات نامناسبی است اتفاق افتاده. یک شرکت صوری و جعلی از نمایندگان خواسته با نام دیگری مثل راننده‌شان یا داماد عروس و دفتردارشان نام نویسی کنند. یعنی آگاه به تبعات موضوع بودند. این را کی سازمان داده؟ یک صاحب منصب مجلس که امضای خودش را در کنار شرکت صوری و جعلی گذاشته!»

او سپس به رای اخیر هیئت نظارت بر رفتار نمایند

دیدگاهتان را بنویسید