🔹در گزارشی تازه به سفارش دلیورو‌، شرکت آنلاین تحویل غذا در بریتانیا‌، پیش‌بینی شده است در ۲۰ سال آینده می‌توانیم برنامه‌های غذایی کاملا شخصی و منطبق با نیازهای تغذیه‌ای‌ فردی‌مان داشته باشیم.

🔹به گزارش اسکای نیوز، شاید این امکان فراهم شود که با استفاده از تلفن هوشمند، غذا را قبل از این‌که زنگ بزنیم و سفارش بدهیم، به‌صورت مجازی بچشیم و غذای سالم و مغذی را انتخاب کنیم.

🔹در این گزارش آمده است شاید اپلیکیشنی شبیه «فناوری تنفس» ساخته شود که بررسی دقیق غذاها را از طریق تنفس روی تلفن هوشمند ممکن کند.

🔹شاید هوش مصنوعی برنامه‌های غذایی متناسب با فیزیولوژی فرد تنظیم کند و رفیقی مادام‌العمر شود که آنچه را می‌خوریم بررسی و تنظیم می‌کند.

🔹پیش‌بینی دیگر این است که با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بشود افراد گریزان از سبزیجات را فریب داد تا فکر کنند به‌جای سبزیجات دارند شکلات و شیرینی می‌خورند.

🔹علاوه بر این، پیش‌بینی‌ می‌شود تا سال ۲۰۴۰، استفاده از جایگزین‌های مواد غذایی اصلی مانند ذرت‌ــ از قبیل تاج‌خروس، ذرت خوشه‌ای، گندم خراسان، گندم تک‌دانه و گندم وحشی‌ــ رایج شود.

🔹پیش‌بینی دیگر ساخت محصولات زیبایی خوردنی است، که می‌تواند اقلامی مانند بستنی ضدپیری و همین‌طور غذاهای تنظیم هورمون و افزایش دوپامین را شامل شود.

🔹این گزارش همچنین پیش‌بینی می‌کند در آینده مهمانی‌های شام در واقعیت مجازی برگزار شود که به افراد امکان می‌دهد سناریوهای خیالی خلق کنند و شاید چهره‌های مشهور در آن‌ها حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید