مرتضی زبردست

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام، تیم سپاهان، صدرنشین لیگ برتر باشگاههای کشور را با تک گُل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی شکست داد تا سد راه پیشرفت سپاهان اصفهان شود.
پاکو خمس و ژوزه مورایس، سرمربیان خارجی دو تیم تراکتور سازی تبریز و سپاهان اصفهان برای پیروزی در دیدار سوپر حساس هفته بیست و پنجم از همه تفکر و تجربه خود کمک گرفته و بازیکنان دو تیم نیز با همه وجود برای موفقیت تیم شان تلاش کردند.
پیروزی تراکتوری ها سوای جهش این تیم در جدول رده بندی این حسن را هم داشت که رقابت مثلث بالای جدول را حساس تر کند ضمن این که رضا اسدی را نیز کنار عباس زاده در صدر گل زن های لیگ برتر قرار دهد.
راجع به داوری و تماشاگران تبریزی هم مواردی مطرح شد که باید منتظر گزارش ناظر مسابقه بود ولی حضور محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان در اتاق داوران و اعتراض به قضاوت اکرمی، داور این بازی، کار تازه ای بود که امیدواریم مسوولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نسبت به آن بی تفاوت نباشند چون در غیر این صورت این حرکت غیر معقول و خلاف قانون باب شده و مشکلی جدید بر مشکلات فوتبال ما می افزاید.
به نظر می رسد با ثبت نتیجه بازی تراکتور و سپاهان، طی دیدارهای هفته های بیست و ششم و بیست و هفتم و مشخصا دربی سرخابی ها تکلیف قهرمان لیگ بیست و دوم تا اندازه ای مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید