رئیس سازمان استاندارد با اشاره به اینکه با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر هرمزگان فراهم خواهد شد، گفت: امروز ۱۰۰۰ دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر ترخیص می‌شود.

مهدی اسلام پناه – رئیس سازمان ملی استاندارد – امروز با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از خودروهای وارداتی موجود در بنادر هرمزگان بازدید کرد. یک محموله از این خودروها شامل ۴ نوع از انواع خودروهای هیوندا از جمله النترا و توسان است که به دلیل برخی آیتم های استانداردی، هنوز اظهار نشده‌اند و با دستور رئیس سازمان استاندارد، این خودروها به زودی اظهار و از گمرک ترخیص می‌شوند.

وی در جریان این بازدید از بندر شهید باهنر هرمزگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم و محوطه‌های بندری نیز خلوت می شوند تا بتوانند انواع دیگری از کالا و یا خودرو را در خود جای دهند.

اسلام پناه با بیان اینکه ۱۰۰۰ دستگاه خودروی النترا، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشور کمک خواهد کرد، عنوان کرد: ترخیص این خودروها می‌تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور، نقش‌آفرینی کند

دیدگاهتان را بنویسید