تنها شرط صعود پرسپولیس در آسیا

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید این تیم شرایط سختی دارد و باید با تفاضل گل بیشتری برابر الدحیل پیروز شود تا شرایط صعود خود را فراهم‌ کند.
حسن خان‌محمدی در ارزیابی از وضعیت پرسپولیس برای بازی روز سه‌شنبه برابر الدحیل اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار ابتدا باید ۳ امتیاز لازم را کسب کند سپس با به ثمر رساندن گل‌های بیشتر تفاضل گل خود را افزایش دهد. با توجه به اینکه با تیم شارجه هم امتیاز است شرایط سختی دارد و باید حداکثر امتیاز را کسب کند تا صعودش را قطعی کند.

وی گفت: بازیکنان پرسپولیس با بازی خیلی خوبی که برابر النصر داشتند از نظر روحی و روانی آماده بازی برابر الدحیل هستند و قطعا می‌توانند گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کند.

خان‌محمدی یکی از ضعف‌های پرسپولیس را در فاز حمله عنوان کرد و گفت: پرسپولیس متاسفانه در فاز حمله بازیکن هجومی ندارد و حتی بازیکن خارجی‌ای که برای این پست آوردند بسیار ضعیف است و عملکردی که باید برای پرسپولیس داشته باشد، ندارد. همچنین در عمق دفاع مشکل داریم و از بازیکن تاثیرگذاری در این پست برخوردار نیستیم.

او همچنین درباره الدحیل اظهار کرد: تیم بدی نیست اما این بازی برای این تیم بیشتر تشریفاتی است و اهمیت زیادی برای الدحیل ندارد. در حقیقت تلاشش بر این است که بازی حیثیتی انجام دهد. مدیریت باشگاه، هواداران و پیشکسوتان این تیم باید سعی با حمایت همه جانبه از پرسپولیس شرایطی فراهم کنند که این تیم به دور از هر گونه مسائل حاشیه‌ای تنها تمرکز خود را معطوف این بازی کند تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و با تفاضل گل بیشتری از گروه خود صعود کند.

دیدگاهتان را بنویسید