در حالی که ساعتی پیش خبر صعود ایران به عنوان تیم چهاردهم به مرحله بعدی انتخابی المپیک منتشر شده بود، اپلیکیشن متعلق به فردوسی‌پور اعلام کرد که شاگردان عنایتی به خاطر کارت زرد بیشتر، پشت مالزی ماندند!

تیم ملی فوتبال امید به المپیک پاریس که هیچ، به مرحله آخر جام ملت‌های زیر ۲۳سال قاره آسیا در دوحه هم نرسید!

دیگه نیاز نیست عمل اسلیو معده انجام بدی تا لاغر شی! (مشاوره رایگان)

به گزارش تابناک ورزشی؛ شکستی دردناک حاصل مدیریت مهدی تاج و چیدمان مربی روی نیمکت امیدها توسط امیر قلعه‌نویی!
تبلیغاتشرکت سئو

در حالی که ساعتی پیش خبر صعود ایران به عنوان تیم چهاردهم به مرحله بعدی انتخابی المپیک منتشر شده بود، سایت فوتبال ۳۶۰ مدعی خبر متفاوتی شد که حاکی از حذف قطعی ایران است.

شاگردان رضا عنایتی حتی از گرفتن یک نتیجه مساوی از ازبکستان هم عاجز بودند و تقریبا در ایجاد فرصت گلزنی نیز کاری از پیش نبردند.

رسمی: تیم امید ایران از انتخابی المپیک حذف شد / تراژدی کارت زرد!

اعتراض ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اخراج نشدن بازیکن ازبکستان با وجود دریافت دو کارت زرد هم بی‌حاصل خواهد بود و نتیجه شکست را تغییر نمی‌دهد.

ایران در جدول تیم‌های دوم، بعد از کویت، تاجیکستان و چین، از لحاظ امتیاز و تفاضل و گل‌زده با مالزی مساوی شد اما به دلیل دریافت کارت‌ زر‌دهای بیشتر نسبت به این تیم (۷-۴)، در رده پنجم قرار گرفت و حذف شد!

بدین ترتیب، تیم امید ایران جایی در مرحله نهایی زیر ۲۳ سال آسیا، انتخابی المپیک ۲۰۲۴ نخواهد داشت و مثل چند دهه اخیر رویای حضور در المپیک در پاریس هم تعبیر نشد.

مثل همیشه گفته خواهد شد که نسل طلایی ایران بهتر از ادوار قبلی بود اما واقعا این تیم بسیار ضعیف‌تر از دوره های گذشته بود و شکست سنگینی در کارنامه فدراسیون مهدی تاج درج شد.

یقینا حالا منتقدانی چون محمد مایلی کهن که معتقد به مافیای قلعه‌نویی در تیم‌های ملی است، تیغ تیز انتقاد را بیرون می‌کشند و هدف نخست آن سرمربی تیم ملی است که مدافع انتخاب رضا عنایتی بود.

تیم امید ایران بازی هماهنگ و تاکتیک مشخصی ارائه نداد و به جز زدن ۷ گل به تیم‌های درجه سه هنگ کنگ و افغانستان ، خط حمله اش در بازی حساس سرگروهی از وارد کردن یک ضربه جدی به چارچوب حتی از روی ضربات ایستگاهی ایده آل هم ناکام بود.

دیدگاهتان را بنویسید