🔹 رختکن پرسپولیس بعد از بازی این تیم با شباب‌الاهلی اصلا خوب نبود و بازیکنان از اینکه 5 گل در این بازی دریافت کرده بودند ناراحت به‌نظر می‌آمدند.

🔹 البته دلیل اصلی ناراحتی آنها این بود که چرا در این شرایط به مصاف تیم آماده شباب‌الاهلی رفته‌اند. درواقع آنها از کادرفنی و سرمربی تیم خرده گرفتند که چه دلیل دارد بعد از دو جلسه تمرین پرفشار در یک روز فردای این روز چنین بازی سنگینی انجام دهند که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

🔹 فضای تیمی پرسپولیس بعد از معرفی اوسمار به‌عنوان سرمربی این تیم چندان مساعد نیست. هجمه‌های وارده روی اوسمار و مدیریت باشگاه پرسپولیس از سوی هواداران در فضای مجازی تاثیرات منفی زیادی را روی این تیم گذاشته است.

🔹 در جمع بازیکنان آن شور و هیجانی که باید باشد دیده نمی‌شود و اختلاف‌نظر در مورد حمایت از سرمربی تیم نیز باعث شده چالش‌هایی بین برخی بازیکنان قدیمی‌تر تیم ایجاد شود. در چنین شرایطی مربی باتجربه‌ای که بتواند این حواشی را احساس کرده و سعی بر ایجاد اتحاد و یکدلی در تیم داشته باشد، کاملا در کادرفنی سرخپوشان احساس می‌شود.

🔹 البته اگر بخواهیم بگوییم زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی مخصوصا در این فصل اتحاد و یکدلی در بین سرخپوشان موج می‌زد، حقیقت را نگفته‌ایم اما این مسائل در مقطع فعلی به اوج خود رسیده است و مطمئنا عواقب خوبی برای تیم اوسمار نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید