هر چه می‌گوییم مناف هاشمی متوجه نمی شود. چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد به ما داده. فقط فوتبال بیشتر از ما خرج دارد. در این ۴ سال ریش هایم سفید شد و پوستم کنده شد تا بدهی ها را صفر کرد

رییس فدراسیون کشتی از بی توجهی کمیته المپیک به کشتی شدیدا انتقاد کرد و گفت: با تیم دوم یا سوم به بازی های آسیایی می رویم.
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی به ریاست برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر ورزش و با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امورمشترک فدراسیون های ورزشی، مهین فرهادی‌زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک، روسای هیات های کشتی و دیگر اعضای مجمع در محل جدید فدراسیون کشتی برگزار شد.

علیرضا دبیر پس از ارائه گزارش حسابرس در مجمع فدراسیون کشتی، گفت: سال ۹۸ در زمان دلار ۷ هزار تومانی ۶۰ میلیارد تحویل گرفتیم که عدم اظهار نظر شده بود. آن موقع ما اینطور مجمع را تحویل گرفتیم. امروز خدا را شکر هیچ بدهی نه به اتحادیه جهانی و نه در داخل نداریم که افتخار فدراسیون کشتی است. در این ۴ سال ریش هایم سفید شد و پوستم کنده شد تا بدهی ها را صفر کردم. دیوان محاسبات ۲ ماه در فدراسیون مستقر شد و خدا را شکر هیچ بندی را بر خلاف قانون پیدا نکردند.

در ادامه این مجمع علیرضا دبیر گفت: ۶۶ اعزام داشتیم و تنها فدراسیونی هستیم که به غیر از بلیت هواپیما باید ۴۰ یا ۵۰ هزار فرانک بدهیم. هر چه می‌گوییم مناف هاشمی متوجه نمی شود. رفیق هستیم اما این حرف را متوجه نمی شود. ما ۵ رده سنی در هر رشته آزاد و فرنگی داریم و بانوان نیز هستند. در هر اعزام حداقل ۲۲ نفر حضور داشتند. آمریکا در مسابقات جهانی ۱۲۰ نفر، روسیه با ۹۰ نفر و ما با ۴۷ نفر می رویم.

وی با اشاره به عناوین و مدال آوری کشتی گفت: تیم ما باید قهرمان جهان و المپیک شود و به جز طلای المپیک همه کشک است. می گویند به قبلی‌ها بی احترامی می کنی اما بی‌احترامی نمی‌کنم. این تفکر من است. به بچه های نونهالان گفتم ۳ طلای المپیک. چرا یک طلای المپیک؟ این تفکر ماست. ۱۱ طلای المپیک برای کشتی کم است. کشتی که ۸۲ درصد مدال های ورزش را دارد. قبلا تیم اول را به جام جهانی می بردند و شومن بازی و شلوع کاری در می‌آوردند. ما تیم دوم یا سوم را به قهرمانی آسیا بردیم. درست است عملکردمان بد بود که پیگیری و برخورد هم شد.

وی با انتقاد از کمیته المپیک، خاطرنشان کرد: با این بودجه تیم دوم یا سوم را به بازی های آسیایی می‌فرستیم. چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد به ما داده است. هر چقدر پول بدهند آش می‌خورند. هیچ فدراسیونی عملکرد ما را نداشته و در همه رده های سنی روی سکو رفتیم. اصلا از این نتایج راضی نیستم و باید در همه رده ها قهرمان جهان شویم. همه کشور باید بدود تا بتوانیم به قهرمانی المپیک برسیم. مازندران تاج سر و دست‌شان را هم می بوسیم اما همه استان ها حتی کیش هم باید در کشتی قوی شوند. نوجوانان آزاد ما در ۱۰ وزن در آسیایی مدال گرفتند و قهرمان شدند اما اتفاقی که من را خوشحال کرد این بود که بچه های ما زیرگیری می کردند. من می خواستم اکبر فلاح بشوم اما نشد چون هر کسی قالب کشتی خودش را دارد. دیگر هل دادن به بیرون از تشک دارد در کشتی ما جمع می شود و نتیجه ۴ سال کارمان را می‌بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید