محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم فوتبال نساجی از مشکلات این تیم و گلزنی به پرسپولیس گفت.
:محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم فوتبال نساجی و سابق استقلال است او بعد از یک فصل از استقلال جدا شد او که پیش از پیوستن به استقلال لژیونر بود از آزارش در استقلال سخن گفت این ستاره همچنین از مشکلات این تیم و گلزنی به پرسپولیس گفت.

تیم فوتبال نساجی این روزها نتایج خوبی را کسب نمی‌کند و کادرفنی این تیم مدت‌هاست زیر تیغ قرار دارد. با این حال باشگاه شمالی به رحمتی فرصت داد تا بتواند نتایج اخیر این تیم را با وجود حذف از آسیا جبران کند. در این خصوص اما مهاجم گلزن این تیم اعتقاد دارد اشکال از کادرفنی نیست و اشتباهات فردی بازیکنان و اتفاقات فوتبالی که در دیدارهای این تیم رخ می‌دهد، بزرگ‌ترین ضربه را در فصل جاری به نساجی زده است. در خصوص آخرین وضعیت نساجی و نتایج این تیم دقایقی با محمدرضا آزادی که سابقه پوشیدن لباس استقلال را در کارنامه داشته و از وی به عنوان خرید بعدی سرخ‌ها نام برده می‌شود به گفت‌وگو پرداختیم که آن را در ادامه می‌خوانید.

صحبت را از آخرین وضعیت نساجی آغاز کنیم. چطور می‌شود این تیم با بازیکنان باکیفیتی که دارد تا این اندازه پرنوسان ظاهر شده و روند نزولی را طی می‌کند؟
ما کار را در لیگ و حتی در آسیا خوب شروع کردیم اما متاسفانه بر حسب اتفاق، روند به‌گونه‌ای پیش رفت که به ضرر ما تمام شد. مثلا محروم شدن یک‌سری از بازیکنان تیم به خاطر کارت‌های بی‌جایی که گرفتند یا اشتباهات فردی که داشتیم، منجر به آن شد که در رقابت‌های گذشته نتوانیم روند خوب ابتدای فصل را حفظ کنیم. البته اشتباهات فردی از اتفاقات فوتبالی به شمار رفته و در هر تیمی پیش می‌آید. امیدوارم در هر صورت بتوانیم در ادامه این شرایط و نتایج را جبران کرده و به روند خوب گذشته بازگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید