ئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز فلسطین نه تنها مسئله جهان اسلام بلکه مساله اول دنیاست و افکار عمومی جهان و آزادی خواهان خواستار محاکمه سران این رژیم کودک کش‌هستند
؛ سردار غلامرضا سلیمانی امروز در گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشجویی و طلاب کشور با اشاره به فعالیت بسیج در دوران کرونا، اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا، بسیج دانشجویی و طلاب نه تنها فعالیت‌های خود را کاهش نداده بلکه در کمک به کاهش بیماری کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دادند و صحنه تحسین برانگیزی خلق کردند.

وی در ادامه افزود: عملی‌کردن تدابیر رهبر انقلاب همیشه در کانون توجه فعالیت بسیجیان وجود دارد. بسیج طلبه و دانشجو دو تشکل پیشرو در بسیج محسوب می‌شوند به همین دلیل برگزاری اردوهای جهادی، راهیان‌نور و پیشرفت، دوره‌های توانمدسازی در قالب مباحث گوناگون و مورد نیاز برای تقویت این شبکه تشکلی در دستور کار قرار گرفت.

سلیمانی با اشاره به توجه بسیج به گسترش چتر دفاع گفتمانی از انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و حضور در میان مردم در قالب جهاد تبیین، افزود: دانشجویان و طلاب بسیجی ظرفیت بسیار قابل اعتنایی در تحقق بیانیه گام دوم و چشم انداز ترسیم شده از سوی رهبری دارند تا همان‌گونه که ایشان فرموند در آستانه فتح قلل قرار داریم، بتوانیم قله‌های پیروزی و عظمت را فتح کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید