حضور بهتاش فریبا یک از چهره های مطرح و استقلالی در محل تمرین این تیم و انتشار تصویر وی در کنار علی خطیر سرپرست این باشگاه، شایعاتی مبنی بر همکاری او با آبی ها را به دنبال داشت؛ موضوعی که وی آن را تکذیب می کند.

بهتاش فریبا درباره این حضور پر حرف و حدیث گفت: من باشگاه استقلال نبودم، سر تمرین بودم. یک هفته بود قرار گذاشته بودیم با چند تن از پیشکسوتان مثبت اندیش که برویم سر تمرین بچه ها و با آنها صحبت کنیم و روحیه بدهیم. با کادر فنی هم هماهنگ بودیم. می خواستیم نزدیک مسابقات برویم. یک مرتبه بازی ها عقب افتاد و چون مقداری مشغله داشتم تنهایی رفتم و گفتند آقای خطیر هم اینجا است و ایشان را هم دیدم.

وی افزود: در کمپ مرحوم حجازی جاهایی را درست کرده بودند که ندیده بودم. شاید عده ای حس کردند من به باشگاه رفتم. نشستیم و حرف زدیم و بعد مربیان اسپانیایی آمدند. اینکه گفته شده قرار است پستی بگیرم شایعه است. آخر الان چه وقت همکاری است؟ قبلا به بنده پیشنهاد همکاری داده بودند که قبول نکردم. زمان آقای آجورلو پیشنهاد شد و من نرفتم. بعدها با آقای حجت کریمی صحبت کردم گفت من در زمان آقای آجورلو بودم و دیدم شما پیشنهاد همکاری را قبول نکردید.

فریبا درباره فضای تیم استقلال گفت: فضای تیم خیلی خوب بود و من خیلی تعجب کردم. با چیزی که در رسانه ها می دیدم متفاوت بود. شاید یک دلیلش پرداخت پول به بازیکنان بود. بچه ها روحیه خوبی داشتند. تمرین شاداب بود. به نظر من تیم خوبی دارند و امیدوار شدم. آنجا با مربیان اسپانیایی و بازیکن عراقی حرف زدیم و بعد با نکونام درددل کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید