فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.
، فدراسیون ووشو با اعلام این خبر که «ظهر امروز (پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲) آقای احسان ده‌پهلوان به همراه همسر، دخترانش و چند مرد به محل فدراسیون ووشو در روز تعطیل کاری حمله‌ور می‌‎شود و ضمن فحاشی و درگیری با سرپرست اردوی تیم ملی ووشو مردان، باعث ایجاد جراحاتی برای او می‌شود و به اموال این فدراسیون خسارات وارد می‌کند.» اطلاعیه‌ منتشر کرده و در آن ماجرای رخ داده را توضیح داده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

«شب گذشته (چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲) و پیش از این حمله، آقای احسان ده‌پهلوان با ادبیاتی توهین‌آمیز و تهدید آمیز در صفحه شبکه اجتماعی اینستاگرام خود اعلام می‌کند که فردا به فدراسیون ووشو می‌رود. وی همچنین طی چندین تماس و پیام با مسئولان مختلف فدراسیون ووشو اعلام می‌کند که روز پنجشنبه برای تسویه حساب شخصی با فدراسیون ووشو به محل این فدراسیون می‌رود.

این فرد (احسان ده‌پهلوان) با همراهی دختران، همسر و چند مرد در روز تعطیلی کاری فدراسیون ووشو، به محل این فدراسیون و دفتر ریاست حمله‌ می‌کند و در یک لحظه و هنگامی که نگهبان فدراسیون در حال جابجایی اقلام بوده است، وارد طبقات می‌‎شود.

نگهبان فدراسیون ووشو و سرپرست اردوی تیم ملی ووشو مردان که در محل حادثه حضور داشته است، پس از دیدن این صحنه به محل اتاق ریاست فدراسیون ووشو می‌‎رود تا این فرد را به بیرون از فدراسیون راهنمایی کند. در این لحظه “احسان ده‌پهلوان” به سمت سرپرست اردوی تیم ملی ووشو حمله‌ور می‌‎شود و صدماتی جدی به او وارد می‌آورد که با دخالت مربیان تیم ملی ووشو این درگیری در طبقه سوم به پایان می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید