سید ضیا ایمانی مدیرعامل بانک صادرات:
🔹در مرحله اول افزایش سرمایه از طریق سلب حق تقدم سهام تا سقف ۹۰ هزار میلیارد ریال و در مرحله بعد افزایش سرمایه از طریق تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت تا میزان حداقل ۳۰۰ درصد تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

🔹مدیرعامل بانک صادرات با تاکید بر اینکه جمع کل سرمایه گذاری های بانک در سال ۱۴۰۱ با افزایشی معادل ۱۴.۴ درصدی به مبلغ ۴۲.۷ میلیارد تومان رسیده، اظهار کرد: همچنین جمع کل دارایی های بانک در سال جاری به بیش از ۷۵۱ هزار میلیارد تومان رسیده است و با افزایش سرمایه ای که در سال جاری انجام می دهیم به طور قطع توان بانک برای سرمایه گذاری بیشتر می شود.

🔹ایمانی با ترسیم چشم انداز سهام بانک صادرات، اظهار کرد: هر سهم بانک صادرات ایران تا پایان سال برای سهامداران وفادار با فرض انجام افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت تقریبا به پنج سهم تبدیل خواهد شد.

🔹وی افزود: بر مبنای همین سیاست گذاری می توان پیش بینی کرد که در سال جاری درآمد بانک بازهم رشد چشمگیری خواهد داشت، مدیرعامل بانک صادرات گفت؛ همانطوری که در گزارش ثبت شده ، در سال مالی قبل این بانک با رشد ۲۴ درصدی در درآمدزایی به ۶۹ هزار میلیارد تومان منابع جدید رسیده بود که این روند در سال جاری هم ادامه پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید