🔹 مجید زین العابدین با صدور پیامی از حضور سینماگران، هنرمندان و فیلمسازان در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر قدردانی کرد.

🔹در این پیام آمده: این رویداد ملی و بین المللی با حضور توامان سینماگران جوان و بزرگان و موسپیدان سینمای ایران نماد وفاق و همدلی نهادهای فرهنگی- سینمایی کشور برای تولید آثار مشترک است. راهبرد چتر حمایتی حداکثری بنیاد فارابی برای سال آینده ادامه دارد.

🔹به همه سینماگران، هنرمندان و فیلمسازانی که در جشنواره امسال، جوایز بلورین و زرین و دیپلم افتخار گرفتند، تبریک و شادباش می‌گویم‌، به همه آنانی هم که با احترام به رای داوران به سیمرغ نرسیدند اما با بودنشان، به شکوه سینمای ملی افزودند، تبریک بیشتر می‌گویم.

🔹جشنواره بين‌المللي فیلم فجر، جشن نمایش شکوه و بالندگی سینمای ایران است. صحنه امید بخش رویش نسلی نو از سینماگران جوان و همچنین عرصه چشم نواز حضور بزرگان و موسپیدان سینمای ایران است. اشتیاق ۱۰۶ فیلم ثبت نامی در مرحله هیات انتخاب و رقابت ۳۳ فیلم در مرحله مسابقه، نشان از حرکتی پویا و بالنده دارد.

🔹این اتفاق مبارک در سایه حضور متعهدانه سینماگران بخش خصوصی در کنار فیلمسازان حمایت شده در نهادها ، تشریک مساعی زیبایی از سینمای امید و آگاهی را به تصویر کشید.

🔹جشنواره امسال نماد وفاق و همدلی نهادهای فرهنگی سینمایی کشور برای تولید آثار مشترک بود. کنش بلوغ یافته، متعهدانه و همدلانه مدیران فرهنگی- هنری که در نهایت، به دنبال تسهیل حضور حداکثری سینماگران در عرصه تولید است و پیامد این تسهیل گری و حرکت مشترک، توسعه سینمای ملی است.

🔹بنیاد سینمایی فارابی با اتکا به راهبرد تسهیل گری و شتاب دهندگی تولید، دست در دست خانواده بزرگ و شریف سینمای ایران، به اندازه وسع و بضاعت مالی و معنوی خود، راهبرد امسال یعنی چتر حمایتی حداکثری و محصول مشترک را برای سال آینده نیز ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید