درخواست از ایران برای دریافت تجهیزات دفاعی

سرلشکر باقری در مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارشد و کارکنان نیروهای مسلح با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از طریق جنگ ترکیبی به دنبال ترویج ناامیدی، ضعف و سستی در کشور است در شرایطی که مردم عزیز ما در همین ماه های اخیر نشان دادند هر زمانی نیاز باشد کنار نظام مستحکم اسلامی ایستاده اند و در پیروی از رهبر عزیز گام برمی دارند.
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارشد و کارکنان نیروهای مسلح با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، که در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهارکرد: به کوری چشم دشمنان ، ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و به برکت خون شهدا ما با قدرت و اقتدار چهل و پنجمین سال حیات طیبه جمهوری اسلامی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: خدای بزرگ را شاکریم که در آستانه آغاز چهل و پنجمین سال جمهوری اسلامی بار دیگر در مرقد نورانی امام راحل بزرگوار در محضر همه فرماندهان حضور پیدا کرده و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق میکنیم.

وی با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا پرچم انقلاب اسلامی را بر دوش گرفتند و با اقتدار و تدبیر این پرچم را پیش می برند، ادامه داد: ان شاالله ایشان این پرچم را به دست مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تحویل خواهند داد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان عنوان می کردند که جمهوری اسلامی چهلمین بهار انقلاب را نخواهد دید، امروز مشاهده می کنیم ایران قوی تر از همیشه، با اقتدار و توان مضاعف و با تدبیر، راه نورانی خود را به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش می‌برد و سند ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیر را برای جوانان و نسل های بعدی مشخص کرده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ و استحکام آن با رأی مردم، برای اولین بار مولفه‌های جمهوریت و اسلامیت به برکت این انقلاب با یکدیگر تجمیع شد و نظامی نمونه در سطح جهان به وجود آمد که ان شاء الله به قیام حضرت بقیه الله متصل خواهد شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذار از تحریم‌ها، جنگها، فشارها سختی‌ها و مشکلات با تمام توان با قدرت توفنده به سوی اهداف خود پیش رفته و همه مشکلات را پشت سر گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید