کیهان

🔹 تیتر یک این روزنامه به سخنان رهبری اختصاص یافته و به نقل از ایشان نوشت که در آینده ای نه چندان دور شاهد پیروزی قطعی مردم غزه خواهیم بود.

🔹 «روز سیاه اسراییل» به هلاکت ۲۴ افسر صهیونیست با یک شلیک اختصاص دارد که در حال بمبگذاری برای تخریب ساختمانی در غزه بودند که پیش از خروج با یک آر.پی.جی به هلاکت رسیدند.

🔹 نتانیاهو هم گفت: «یکی از سخت ترین روزهای بعد از شروع جنگ را تجربه کردیم و سوگوار نیروهایمان هستیم».

🔹 ستون «خبر ویژه» کیهان هم به سخنان فرد کاپلان اشاره دارد. این تحلیلگر ارشد آمریکایی در نشریه «اسلیت» نوشت، خاورمیانه در حال منفجر شــدن اســت.

🔹 گروه های شبه نظامی و نیروهای نظامی کشــورهای مختلف بیش از هر زمانی در چند دهه گذشته در حال حمله به کشورهای یکدیگر هستند و او معتقد است «تا زمانی که جنگ در غزه در جریان است، درگیری های مرتبط با آن نیز پایان نخواهد یافت».

🔹 این روزنامه در همین ستون گریزی هم به اصلاح طلبان زد و نوشت اصلاح طلبان برای اینکه بتوانند خود را در سپهر سیاسی کشور بازیابی کنند نیاز به دو موضوع دارند: یک فراموشــی مردم و دومی عملکرد دولت فعلی، که دولت سیزدهم نشان داده که بسیاری از مشکلاتی که از دوران دولتداری این جریان در گذشته مانده در دولت فعلی در حال رفع شدن است.

🔹 کیهان نوشت: جریان اصلاح طلبان، تخریب دولت رئیسی را هر روزه در دستورکار رسانه ای خود قرار داده و از هر موقعیتی حتی شرایط جوی و آب و هوائی کشور نیز استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید