🔹نتایج یک نظرسنجی جامع نشان می‌دهد که راسته‌های سنتی بازار، همچنان محبوب‌ترین مقصد خرید لوازم خانگی برای ایرانیان هستند و ۵۰ درصد از مردم ترجیح می‌دهند به صورت سنتی خرید کنند

🔹این در حالی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین نیز سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند که نسبت به سال‌های گذشته سهم آن‌ها افزایش داشته است.

🔹در این نظرسنجی شهر فرش و شهر لوازم خانگی با کسب ۲۲ درصد آرا، به عنوان رقیب جدی بازارهای سنتی لوازم خانگی مطرح شده است، این فروشگاه زنجیره‌ای با ارائه تنوع گسترده‌ای از برندها، خدمات پس از فروش قوی و تبلیغات هدفمند، توانسته است نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

🔹به نظر می‌رسد استراتژی شهر فرش و شهر لوازم خانگی در تمرکز بر ارائه محصولات باکیفیت، قیمت‌های رقابتی و خدمات پس از فروش، عامل اصلی موفقیت آن در این بازار رقابتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید