سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: با کارت آزاد جایگاه، در سطح کشور با ۴ مدل سقف سوختگیری بنزین روبرو هستیم: ۱۵ لیتری ۲۰ لیتری ۳۰ لیتری و ۴۰ لیتری که نسبت به شهرها متفاوت است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: با کارت آزاد جایگاه، در سطح کشور با ۴ مدل سقف سوختگیری بنزین روبرو هستیم: ۱۵ لیتری ۲۰ لیتری ۳۰ لیتری و ۴۰ لیتری که نسبت به شهرها متفاوت است. سوختگیری با کارت سوخت شخصی با ۳ مدل ۳۰ ۴۰ و ۶۰ لیتر است. در تهران ۲ روز است که محدودیت سوختگیری با کارت آزاد جایگاه ۴۰ لیتر شده است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: زمانی که با کارت سوخت شخصی اقدام به سوختگیری می‌کنید باید بین زمان ۳ تا ۸ ساعت بعد اقدام به سوختگیری با کارت شخصی خود کرد، ناوگان عمومی بنزین‌سوز هم دوبار در روز می‌توانند سوختگیری را انجام دهند.

او گفت: اگر از این استان به استان بعد سفر کنید می توانید بدون محدودیت اقدام یه سوختگیری کرد.

جزئیات طرح سقف سوختگیری بنزین

نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در یک برنامه تلویزیونی در خصوص جزئیات طرح سقف سوختگیری و اینکه آیا قرار است تغییری در قیمت بنزین صورت بگیرد، گفت: براساس بند هـ تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲، به منظور بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، وزارت نفت از طریق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مکلف شده است تدبیری اتخاذ نماید که تا پایان شهریورماه ما بتوانیم به حداقل ۹۰ درصد خودروهای بنزین سوز و ۹۵ خودروهای نفت گازسوزمان را مجاب کنیم که از کارت‌های سوخت مختص خودروی خودشان استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید