روزنامه اعتماد نوشت:

🔹با وجود برخورداری صدا و سیما از بودجه‌های سنگین و درخور، اما آنطور که از نظرسنجی‌ها و بازخوردها در جامعه دیده می‌شود، این سازمان در حال واگذاری قافیه نه به شبکه‌های ماهواره‌ای، بلکه به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است. اما همزمان، مدیران این سازمان تمام تلاش خود را برای حفظ برنامه‌هایی چون پاورقی و امثال آن کردند؛ برنامه‌هایی که درصد مخاطبان‌شان یک رقمی است و سازمانی با بودجه‌های ۱۳-۱۲ رقمی خود را دلخوش به آنها کرده است و در عوض برنامه‌های پربیننده را از کنداکتور پخش برای همیشه حذف می‌کنند؛ انگار رسم مدیران همین است؛ شلیک به پای خود.

دیدگاهتان را بنویسید