مجید سعیدی

🔙حرف حقِ فتح اله زاده در مناظره باقربان زاده !
———————————-
در باره مناظره تلويزيوني قربان زاده با فتح اله زاده ساعت ها ميتوان بحث كرد. چون آنقدر نكات آشكار و پنهان داشت كه قضاوت را سخت مي كند. گرچه در اين باره و به دفعات درباره انتخاب غلط فتح زاده و بازگشت اشتباه او به استقلال سخن گفته ام، اما اگر درباره عدم پاسخگويي حاجي فتح اله به سوالات قربان زاده گذر كنيم (به ويژه سوالات آكادميكي كه هر فردي دو واحد حسابداري عمومي در مقطع كارشناسي پاس كرده باشد ،جواب رامي دانست چه رسد به دكتري اقتصاد كه طبيعي بود آن لحظه به خاطر استرس ناشي از اسناد ارايه شده به ذهن حاجي خطور نكرد) گذر كنيم ، بايد بگوييم آنجاكه فتح اله زاده اصرار داشت ؛شرايط تيمداري سخت است و با قاعده و روش جور در نمي آيد! حرف بيراهي نبودو بايد به حاجي حق داد !تيمداري در ايران بدليل وجود ساختار معيوب با هيچ روش و مدل و اسلوب و قانون و مقرراتي همسويي و همخواني ندارد و اگر شاهديم در چند دهه اخير همواره بحث هاي سوال برانگيز با شبهه فساد انگيز در بستر باشگاههاي وجود دارد ، علت آن ساختار غلط تيمداري است كه درست نشده و نخواهد شد.
تاكيد ميكنم! مُنكر فساد نيستم و علت وجود فساد هم به ساختار غلط مربوط است ،اما به شهادت حاجي فتح اله زاده و اقاي پرويز مظلومي، وقتي ميليون ها طرفدار از مديريت باشگاه مربي خوب و بازيكن زبده و جام قهرماني ميخواهد، در چنين فضايي و با وجود ساختار غلط -و نهادينه شده -چه بايد كرد؟
وقتي در اين فوتبال مديري را سراغ نداريم كه متهم به فساد نشده باشد ، فوتبال را چگونه بايد اداره؟
اقاي قربان زاده كه داعيه مولد سازي داريد(!) لطفا به اين سوال پاسخ دهيد؛چرا تا به امروز هر بخش خصوصي كه به فوتبال ورود كرده به ورطه نابودي كشيده شده است؟
اقاي اوليايي كه پرچمدار خصوصي شدن باشگاههاست ،مدعي است طبق گزارش سازمان بازرسي كل كشور، وضعيت پرسپوليس اسف بارتر از استقلال است

دیدگاهتان را بنویسید