فوت ۱۱۶۸ نفر در تصادفات رانندگی ایام نوروز
رئیس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ گفت: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲، هزار و ۱۶۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی فوت کردند که نسبت به سال گذشته ۸۳ نفر بیشتر بوده است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ گفت: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲، هزار و ۱۶۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی فوت کردند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه؛ ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور به ارائه گزارشی از نتایج ورود این سازمان به سه حوزه فرار مالیاتی، معوقات مالیاتی و هیئت‌های رسیدگی به اعتراضات مالیاتی پرداخت و گفت: در نتیجه اقدامات سازمان بازرسی در سال ۱۴۰۱ از حدود ۱۹۷ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی جلوگیری به عمل آمد که نسبت به سال قبل از آن، ۱۶۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
از سراسر وب

وی با بیان اینکه در نتیجه این پیگیری‌ها، از تضییع اموال و حقوق دولتی به میزان ۱۰۴ هزار میلیارد ریال، ۶۶ میلیون دلار و ۱۳۵ میلیون یورو جلوگیری به عمل آمد، گفت: با پیگیری‌های سازمان بازرسی در سال گذشته، ۲۰۸ هزار میلیارد ریال وصول مطالبات، استرداد وجوه و جلوگیری از پرداخت‌های خلاف واقع داشتیم که نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۴۴ درصدی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید