چهارمین دوره رقابت‌های جهانی ورزش شرکتها که با حضور ورزشکاران شرکتهای صاحب نام و معتبر بیش از پنجاه کشور در شهر لئون مکزیک در بیش از بیست و پنج رشته ورزشی جریان داشت صبح امروز به وقت تهران با قهرمانی تیمهای اعزامی  فدراسیون  د  رشته‌ای دو و میدانی، فوتبال هفت گفته و والیبال به پایان رسید.

بگزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری کاروان کیفی ورزش کارگری با چهار تیم و در سه رشته در بازیهای جهانی شرکتها حاضر شد و در هر سه رشته بعنوان قهرمانی شرکتهای جهان دست یافت.
در دو و میدانی تیم پتروشیمی امیر کبیر در گروهای سنی و مواد مختلف این ورزش پر مدال با کسب ۱۲مدال طلا ، ۱۰ مدال نقره و ۸ مدال برنز بر سکوی قهرمانی بایستد.
در  فوتبال هفت نفره تیم صنایع ملی مس ایران (مس سرچشمه) با پیروزی در تمامی دیدارهای خود عنوان قهرمانی را بدست آورد.
در مسابقات والیبال نیز دو تیم فولاد مبارکه  و واگن پارس مپنا به این رقابت‌ها اعزام شده بودند که با قدرت بر تمای حریفان خود پیروز شده و دیدار نهایی را برابر هم برگزار کردند  و در نهایت تیم واگن پارس مپنا اراک با پیروزی دو بر صفر در دیدار نهایی قهرمان والیبال بازیهای جهانی شرکتها شد و فولاد مبارکه بر سکوی دوم ایستاد.
کاروان ورزش کارگری ایران  که در مجموع ۳۳ مدال رنگارنگ در رشته ای مختلف بدست آورده است روز سه شنبه ۲۱ آذر وارد کشور خواهد شد.
یاد آوری می‌شود پنجمین دوره رقابتهای جهانی شرکتها سال آینده در کاتانیا ایتالیا برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید