سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: عبارات بسیار گستاخانه و بی ادبانه ساپینتو قطعا نشات گرفته از سطح پایین روابط اجتماعی‌اش است،
محمدی: بی‌ادبی ساپینتو از سطح روابط اجتماعی‌اش نشات گرفته/ شاید استقلال حامی بی‌اخلاقی‌ها باشد
پس از اتفاقات رخ داده در جریان مسابقه و کنفرانس خبری پس از دیدار استقلال تهران مقابل طلایی پوشان دیار اروند، باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی آبی پوشان تهران به ارکان قضایی فدراسیون شکایت کرد.

در این رابطه روح الله محمدی، نایب رئیس هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: متأسفانه سرمربی استقلال تهران در جریان مسابقه و به دفعات نسبت به بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی تیم ما پرخاشگری و اهانت کرد. همچنین او پس از پایان مسابقه و در کنفرانس خبری بعد از بازی مثل خیلی از دیدارهای گذشته لیگ با عباراتی بسیار گستاخانه و بی ادبانه که قطعا نشات گرفته از سطح پایین روابط اجتماعی‌اش است، در خصوص سرمربی محبوب تیم ما صحبت کرده که این رفتار به هیچ وجه برای ما پذیرفتنی نیست. به همین دلیل صبح امروز طی نامه ای رسمی شکایت خودمان را به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و امیدواریم دادرسی برای دادخواهی ما و مبارزه با این بی اخلاقی ها پیدا شود.

وی افزود: البته اعتقاد داریم که رفتارهای سرمربی استقلال تنها به ذات تند خوی وی بر نمیگردد و سهل انگاری و قصور مسئولان باشگاه استقلال در توجیه کردن سرمربیشان برای دوری از این رفتارهای خارج از شأن را مشخص می کند که باید مسئولان این باشگاه بجای فرافکنی های همیشگی در این ارتباط، در ابتدا پاسخگوی افکار عمومی فوتبال ایران و سپس ارکان قضایی فدراسیون باشند چرا که ساپینتو رفتار و گفتارش به عنوان سرمربی این باشگاه در عموم جامعه منتشر می شود و وقتی باشگاه با این رفتارها برخورد نمی‌کند، به نوعی همسو و شاید حمایت کننده و تقویت کننده این بی اخلاقی ها در فوتبال تلقی شود.

دیدگاهتان را بنویسید