🔹مدیر کارخانه نوآوری آزادی در واکنش به بیانیه منتشر شده مبنی بر تعطیلی و تخلیه این کارخانه توسط هم‌آوا به مهر گفت: خیر تخلیه نمی‌شود و ما برای ادامه حیات کارخانه با مالک در حال رایزنی هستیم.

🔹 وی با انتقاد از بیانیه‌ای که منتشر شده ادامه داد: موضوع تمدید قرارداد کارخانه نوآوری و ادامه حیاتش از سوی پارک پردیس و معاونت علمی ریاست جمهوری دنبال می شود و به جای خوبی هم رسیده. اگر دوستان این بیانیه و حواشی را رقم نمی‌زدند تا یکی دو هفته آینده یک خبر خوش را برای اکوسیستم علم و فناوری اعلام می کردیم.

🔹 عظیمیان با تاکید بر اینکه در مذاکراتی که تاکنون با شرکت مالک داشته‌اند، بحث و بنای تعطیلی و تخلیه کارخانه نوآوری آزادی نبوده است، گفت: ما یک مهلت قابل قبول برای کل اعضای کارخانه گرفتیم که حتی اگر نتوانستیم ملک را بخریم، یک بازه زمانی چند ساله را برای جا به جایی اموال، جایابی و انتقال این برند داشته باشیم. مذاکرات در این رابطه خیلی خوب پیش رفته و انشالله به زودی یک خبر خوب برای اکوسیستم خواهیم داشت. در این مدت حتی به دنبال سرمایه گذارانی برای خرید ملک کارخانه بودیم و تمایل داریم بعد از به نتیجه رسیدن اخبار مربوط به آن را اعلام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید