هر کسی دوبنده سنگین‌وزن تیم ملی را می‌خواهد باید از جنازه من رد شود تا به المپیک 2024 پاریس برسد. هر کسی هم توانست از من رد شود، المپیک نوش جانش چون از جنازه من رد شده!

قهرمان سنگین‌وزن امیدهای جهان می‌گوید هر کسی که دوبنده سنگین‌وزن تیم ملی در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را می‌خواهد باید از جنازه او رد شود.

1بار برای همیشه زانودردت رودرمان کن! (تکنولوژی آلمان) | شمارتو وارد کن

امیررضا معصومی درخصوص اینکه شانس کسب پنجمین طلای جهانی‌اش (در مجموع سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید) را در آلبانی دارد، اظهار داشت: دو طلای نوجوانان، یک جوانان و یک امید را در سال‌های اخیر به دست آورده‌ام و این بار هم به امید خدا به دنبال کسب پنجمین طلای جهانی که در واقع دومین طلای امیدهایم خواهد بود، هستم.
تبلیغاتشرکت سئو

این کشتی‌گیر گیلانی که سال آینده هم می‌تواند تیم ملی جوانان را همراهی کند، به نکته جالبی در مورد حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: در همه رده‌های سنی فقط در قهرمانی جهان شرکت کردم و به آسیایی نرفتم. فقط امسال در پیکارهای قهرمانی آسیای بزرگسالان شرکت کردم.

وی درباره اینکه آیا از کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان، حریفی در آلبانی پیش روی خود می‌بیند؟، عنوان کرد: فکر کنم کشتی‌گیر روس که در بلگراد حضور داشت و سهمیه المپیک هم گرفت، به امیدهای جهان می‌آید اما من برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته‌ام به آلبانی می‌روم و برایم مهم نیست چه کسی می‌آید. هر کسی که بیاید برای نمایش کشتی خودم روی تشک می‌روم و خودم را برای ملی‌پوش شدن در رده سنی بعدی آماده می‌کنم.

معصومی که یکی از مدعیان سنگین‌وزن تیم ملی آزاد محسوب می‌شود، ادامه داد: اول همه تمرکزم روی امیدهای جهان است که دومین طلایم را از این مسابقات بگیرم، بعد هم هر کسی دوبنده سنگین‌وزن تیم ملی را می‌خواهد باید از جنازه من رد شود تا به المپیک 2024 پاریس برسد. هر کسی هم توانست از من رد شود، المپیک نوش جانش چون از جنازه من رد شده است.

دارنده چهار نشان طلایی سه رده سنی درباره اینکه گیبل استیوسون آمریکایی هم احتمالاً به جمع مدعیان طلای المپیک 2024 پاریس اضافه شود، گفت: فکر نکنم استیوسون بیاید، چون بعید است بتواند به شرایط قبلی خودش برگردد. او چند سال از کشتی و مسابقاتش دور بوده و حریف ژاپنی رحمان عموزاد را در بلگراد دیدیم که فاصله گرفتن از مسابقات چه نتیجه ضعیفی را برایش به همراه داشت. به نفعش است که سنگینی خودش را حفظ کرده و به کشتی برنگردد.

دیدگاهتان را بنویسید