اظهارات کاپیتان های دو تیم پرسپولیس و استقلال از سوی هواداران پرسپولیس مورد استقبال قرار گرفته است.
درحالی که سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران و در مواجه با سوال خبرنگاران در مورد حذف استقلال از آسیا با بیان جملاتی سعی کرد دلیل حذف از آسیا را به مسائل دیگری ربط دهد، وحید امیری کاپیتان پرسپولیس در بازی با ملوان پس از این بازی از حذف احتمالی استقلال ابراز ناراحتی کرد و همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس با وایرلال کردن و قیاس صحبت های دو کاپیتان، به نوعی از فرهنگ و مکتب باشگاه شان به نیکی یاد کنند.

سیدحسین حسینی پس از بازی با ذوب آهن گفت:

خیلی جالب است این تیم (استقلال) هواداران میلیونی ندارد؟ مگر این تیم مردمی و یا مال دولت نیست؟ تیم دیگر چنین مشکلاتی برایش پیش می آید عالم و ادم بسیج می شوند تا مشکل حل شود و ابروی ایران حفظ شود.

حسینی اگرچه نامی از پرسپولیس نبرد اما طبیعی است تنها تیمی که همچون استقلال مردمی است و متعلق به دولت است و هواداران میلیونی دارد، پرسپولیس است. در آنسو اما بخش مهم صحبت‌های وحید امیری ابراز ناراحتی شدید از حذف استقلال در آسیا بود. کاپیتان پرسپولیس حذف آبی‌ها را یک آبروریزی بزرگ توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده شرایط به نحوی پیش برود که فوتبال ایران دیگر در سطح بین‌المللی با چنین معضلاتی مواجه نشود.

جالب اینجاست که امیری حتی به ادعاهای برخی استقلالی ها از جمله سیدحسین حسینی درباره کمک ویژه‌تر دولت به پرسپولیس برای حذف نشدن از آسیا نیز با احترام یاد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید