؛ سال گذشته در حالی مصطفی آجورلو مدیرعامل وقت استقلال پس از چالش با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی مدعی درآمد ۵۰۰ میلیاردی شد که به نظر می‌رسد این پروژه شکست خورده است.
تبلیغاتفارابی

مدیرعامل سابق استقلال اگر چه توانست تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد اما پس از رفتن آجورلو مشخص شده است که درآمدهای پیش‌بینی شده وی محقق نشده است و به جای پر شدن حساب باشگاه، این تیم در ماجرای تبلیغات محیطی به سازمان لیگ بدهکار هم شده است.

علی فتح‌الله‌زاده دیشب در یک برنامه تلویزیونی در این باره گفت: می‌گفتند ۵۰۰ میلیارد از تبلیغات محیطی می‌آوریم ولی ۱۰۰ میلیارد در آمده و از آن طرف ۹۰ میلیارد به سازمان لیگ بدهکاریم.

دیدگاهتان را بنویسید