✍️ محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

🔹 راستش در نظر من کاری که صورت گرفته هر چند یک تلاش تجاری بوده؛ اما این روزها در دنیا هم بحث اخلاق و کسب و کار جایگاه خاصی داره. اسنپ تو این کیس از رانتی استفاده نکرده اما تلاشش در اونجایی که درخواست سفر داده و وقت راننده‌ای رو گرفته و شانس یک سفر تجاری محتمل رو ازش سلب کرده، به نظرم جای بحث و چالش اخلاقی داره.

🔹 حتما راهکار تبلیغات هوشمند و هدفمند یا ارائه پیشنهادهای جذابتر به رانندگان تپسی می‌تونست راه حل بهتری باشه. اسنپ استفاده نکرده چون صنعت تبلیغات هوشمند در اون زمان به اندازه کافی قوی نبوده است.

🔹 و در نهایت، تپسی هم در عدم تعبیه امکاناتی مثل تماس امن و حفاظت از اطلاعات تجاری حساسش، ضعف داشته. احتمالا به خاطر سربار هزینه‌ای از اجراش صرفنظر کرده بوده؛ کاری که تلاش کرده این روزها بهبودش بده.

دیدگاهتان را بنویسید