حسین بادامکی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار با النصر عربستان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بازیکنان تمرینات خوبی را برگزار کردند. یکی دو بازیکن کمی دچار کسالت هستند، اما بقیه بازیکنان انگیزه بالا و شرایط ایده‌آلی دارند. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و با دست پُر به ایران بازگردیم.

وی در مورد گفت‌وگوی امروز (دوشنبه) برانکو ایوانکوویچ با یکی از روزنامه‌های ورزشی که در آن، بازگشت به پرسپولیس را اتفاقی ممکن خوانده بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از روزنامه‌ها چنین تیتری زده بود و من فقط تیتر مصاحبه را خواندم. از ابتدای فصل این مشکل را داریم. با توجه به اینکه پرسپولیس در این چند سال نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته و قهرمانی‌های زیادی کسب کرده، با مسائلی چون کسر امتیاز و مواردی چون جریمه مربیان تیم مواجه هستیم.

«کادر فنی و مدیران پرسپولیس با اینگونه مسائل آشنا هستند و به آن عادت کرده‌اند.» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این جمله گفت: برای من جای سؤال است که چرا این اتفاق باید در روز بازی بیفتد تا تمرکز اعضای تیم را به هم بزند. مربیان پرسپولیس اینقدر باتجربه هستند که به این اخبار گوش نکنند. کل باشگاه نیز از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس حمایت می‌کند تا روند خوب امتیازگیری خودمان از سر بگیریم و هواداران را شاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید