وزیر ورزش: برای ماندن یا رفتنم رییس جمهور تصمیم می‌گیرد/ درباره فتح‌الله‌زاده اعمال نظر نکردم
من نخواستم درخصوص موافقت یا مخالفت با استعفای فتح‌الله‌زاده اعمال نظر شخصی کنم و این مسئله را به خرد جمعی واگذار کرده و معاونم آقای پولادگر را مامور کردم تا این موضوع را در هیئت مدیره مطرح کند

وزیر ورزش و جوانان در نخستین واکنش رسانه‌ای‌اش نسبت به سقوط بالگرد و شایعات مطرح شده در خصوص این‌که ممکن است سجادی دیگر نتواند به کارش در وزارت‌خانه ادامه دهد، گفت: تصمیم‌گیرنده در این خصوص شخص رئیس جمهور محترم هستند و بنده تصمیم‌گیر نیستم ولی من سر کارم هستم.
کانال عصر ایران در تلگرام

حمید سجادی ا پس از جلسه امروز هیات دولت، نسبت به اظهاراتش درخصوص ابقای علی فتح‌الله‌زاده در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که باتوجه به صحبت‌های امروز شما گویا با استعفای فتح‌الله‌زاده از پست مدیرعاملی استقلال موافقت نشده است، گفت: من نخواستم درخصوص موافقت یا مخالفت با استعفای فتح‌الله‌زاده اعمال نظر شخصی کنم و این مسئله را به خرد جمعی واگذار کرده و معاونم آقای پولادگر را مامور کردم تا این موضوع را در هیئت مدیره مطرح کند. در هیئت مدیره در یک جلسه طولانی که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، همه زوایا بررسی شد و سه نفر از اعضای هیئت مدیره پیشنهاد دادند که او فعلا بماند.

سجادی در نخستین واکنش رسانه‌ای‌اش به حادثه سقوط بالگرد و اتفاقی که برایش افتاد، گفت: هرچند که این اتفاق رخ داد اما مشکلی در کارم ایجاد نکرد و ۲ الی ۳ هفته‌ای هست که سرکار هستم.

وی در مواجهه با شایعاتی مطرح شده در خصوص این‌که ممکن است سجادی دیگر نتواند به کارش در وزارت ورزش ادامه دهد، افزود: تصمیم گیرنده در این خصوص شخص رئیس جمهور محترم هستند و بنده تصمیم‌گیر نیستم ولی من سر کارم هستم و کارم را انجام می‌دهم. حتی در روزهای تعطیل هم سرکار بودم.

دیدگاهتان را بنویسید