جمعی از هنرمندان سینما پس از درگذشت کیومرث پوراحمد با حضور در خانه این کارگردان، با خانواده او ابراز همدردی کردند.

جمعی از هنرمندان سینما پس از درگذشت ناگهانی کیومرث پوراحمد با حضور در منزل این کارگردان در حالی که همگی در بهت به سر می‌برند، با خانواده این کارگردان ابراز همدردی کردند.
کانال عصر ایران در تلگرام
با حضور در منزل خالق «شب یلدا» در حالیکه ساعاتی از اعلام خبر درگذشت شوکه‌کننده این سینماگر گذشته بود، گزارش داد که در بدو ورود به ساختمان محل سکونت این فیلمساز، صدای شیون همسرش شنیده می‌شود ‌و او قطعا دوست داشت به جای این شرایط تلخ، میزبان مهمانان خود برای دید و بازدیدی به بهانه‌ی شروع سال جدید باشد.

خبر درگذشت کیومرث پوراحمد همه حاضران در منزلش را در شوک فرو برده و یا در سکوت به سر می‌برند یا با گریه‌ای آرام از آخرین تماس‌هایشان و مکالمه با او صحبت می‌کنند، مکالمه‌هایی که محتوای آنها خبر مرگ را برایشان غیرقابل باور می‌کند.

کیانوش عیاری، گلاب آدینه، رخشان بنی‌اعتماد، میلاد صدرعاملی، علیرضا معتمدی، مهری شیرازی، عباس یاری، میناوحید،مسعود جعفری جوزانی، هوشنگ گلمکانی، احمد امینی، محمد مهدی عسگرپور، حبیب احمدزاده، فردین خلعتبری، علی قائم‌مقامی، مرضیه برومند،جابر قاسمعلی، ابراهیم حقیقی، منصوره وافری، محمدرضا غفاری، کوروش سلیمانی از جمله هنرمندانی هستند که به دیدار همسر پوراحمد آمده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید