وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود.

وزیر ورزش و جوانان در آستانه استیضاح قرار گرفت.
امروز، نمایندگان مجلس، از توضیحات وزیر ورزش و جوانان به سوال نماینده شیراز در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی قانع نشدند.

وکلای ملت در بهارستان، احتمالا برای استیضاح هیچ وزیری به اندازه سجادی، ادله و بهانه برای عزل و سلب اعتماد نداشته‌اند؛ این تنها یکی از ده‌ها معضل اساسی ورزش در دوره مدیریت سجادی است که هر روز به مشکل بزرگ‌تری تبدیل می‌شود. لیست بلند دلایل نارضایتی از عملکرد سجادی در همین گزارش آمده که سجادی را به یکی از ضعیف ترین وزرا و روسای ورزش کشور در تاریخ تبدیل کرده است.

وزیر ورزش سه کارته شد؛ سجادی در یکقدمی استیضاح! / لیست بلند دلایل سلب اعتماد مجلس از دونده ناکام

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی ام

روز دوشنبه، سوال ملی روح‌الله نجابت از وزیر ورزش و جوانان پیرامون علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور با وعده‌های وزیر را بررسی کردند.

در ادامه نماینده شیراز از توضیحات وزیر قانع نشد و سوال خود را به رای در صحن گذاشت.

نمایندگان مجلس نیز با رای بسیار بالا از توضیحات وزیر قانع نشدند و بدین ترتیب، وزیر ورزش و جوانان از نمایندگان کارت زرد دریافت کرد.

با توجه به اینکه این سومین کارت زرد مجلس به سجادی است، به زودی باید شاهد برگزاری جلسه استیضاح وی در بهارستان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید