روزنامه هفت صبح نوشت:

🔹عوامل فیلم ملاقات‌خصوصی ازجمله پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا برای بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش به شهر رِباط این کشور سفر کرده‌اند. روز گذشته تصاویری از استایل پریناز ایزدیار در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد و طراحی و انتخاب این لباس برای یک رویداد بین‌المللی مورد توجه کاربران قرار گرفت. کسی که این لباس را طراحی کرده است کسی نیست جز غزال رجبیان.

🔹دو شب پیش ایزدیار در استوری اینستاگرام خود تصویری از حضورش با این لباس در این جشنواره به اشتراک گذاشت و صفحه غزال رجبیان را هم تگ کرد. این لباس شرقی و اگزوتيک سفید با جلیقه و شلوار سبز تنها طراحی رجبیان نیست که ایزدیار در این جشنواره به تن کرده است.

🔹پنج روز پیش هم تصاویر دیگری از ایزدیار در لباسی سفید و مشکی منتشر شد که آن هم طراحی رجبیان و از مجموعه پاییز و زمستان بوده است. خود ایزدیار هم در صفحه‌اش با این لباس یک استوری گذاشته بود و از ساکنان مراکش دعوت کرده بود تا فیلم ملاقات‌خصوصی را در سینما رنسانس شهر رباط ببینند.

🔹اطلاعات زیادی از غزال رجبیان در دسترس نیست. همین را می‌دانیم که طراح برند خودش است، در خیابان ولیعصر مزون دارد، مدتی در سینما به عنوان طراح لباس فعالیت داشته و متولد تیر ماه سال ۱۳۶۵ است. یکی از طرفداران پروپاقرص این برند، یکی از دوستان نزدیک او، گلاره عباسی بازیگر سینما، کارگردان، صداپیشه و رمان‌نویس است.

دیدگاهتان را بنویسید