روزنامه شرق نوشت:

🔹 پاکو خمس جذابیت اولیه‌اش برای فوتبال ایران در سطح کلی و احتمالا هواداران تراکتور را هم از دست داده و این روز‌ها بیش از آنکه صحبت امیدوارانه‌ای درباره این مرد اسپانیایی به گوش برسد، شایعات قطع همکاری با او زمزمه می‌شود. اگرچه مسئولان تراکتور در چند نوبت عنوان کرده‌اند پشت این مربی خواهند ماند؛ ولی افول افسانه این مربی اسپانیایی، روز‌های سختی را در فوتبال ایران برایش رقم زده است.

🔹 تراکتور لیگ را با دو باخت استارت زد و سپس در خانه به شارجه امارات باخت تا شانس حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد. بعد از آن، چهار پیروزی و چهار کلین‌شیت متوالی از راه رسید. درست در همان زمانی که به نظر می‌رسید این تیم اوج گرفته، آن‌ها مقابل شمس‌آذر و ذوب‌آهن با وجود نمایش نه‌چندان بد، بدون امتیاز از زمین خارج شدند؛

🔹سپس پیروزی مقتدرانه ۳ بر صفر در جدال با نساجی امید‌ها را مجددا به سکو‌های یادگار بازگرداند؛ ولی باخت ۲ بر صفر برابر استقلال حکم آب سردی بود که بر پیکره این تیم ریخته شد. حالا آن‌ها در ۱۱ بازی (با احتساب بازی‌شان در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا) بیش از اینکه برده باشند، باخته‌اند: شش باخت در مقابل پنج برد.

دیدگاهتان را بنویسید