مرتضی زبردست

دیدار پُر گُل تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی با پیروزی چهار بر سه تیم میزبان به پایان رسید تا با توجه به تساوی دو تیم نساجی مازندران و استقلال تهران، پرسپولیس به صدر جدول رده بندی لیگ برتر باشگاههای کشور برگردد.
مرتضی فنونی زاده، ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان در باره این بازی گفت: در طول عمر فوتبال خود هرگز به یاد ندارم پرسپولیس در خانه مقابل یک تیم شهرستانی پائین جدول در نیمه اول سه گل دریافت کند!
وی افزود: اشتباهات خط دفاع تیم میزبان در نیمه اول واقعآ عجیب و باور نکردنی بود ولی خوش بختانه در نیمه دوم و مشخصا از زمانی که استقلال خوزستان با اخراج ساویو روبرتو ۱۰ نفره شد پرسپولیس بارها روی دروازه تیم میهمان خود صاحب موقعیت شد و طی ۲۰ دقیقه پایانی چهار گل توسط کنعانی زادگان، اسماعیلی فر، آل کثیر و اورونوف وارد دروازه تیم استقلال خوزستان کرد تا سه امتیاز بسیار شیرین به اندوخته های خود اضافه کند.
مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از پیروزی سرخ های پایتخت تصریح کرد: لازم است کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس با دیدن فیلم نیمه اول این بازی مشکلات عدم هماهنگی خط دفاع را برطرف و از اتفاقات این بازی درس بگیرند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خاتمه صحبت هایش با سایت چند ثانیه یادآور شد: حالا پرسپولیس از ناامیدی به اوج امیدواری رسیده و می تواند سرنوشت قهرمانی را خودش تعین کند، اگر بازی امشب به نفع تیم میهمان تمام می شد حرف و حدیث های زیادی به وجود می آمد که همه زحمات بچه ها و کادر فنی هدر می رفت.

دیدگاهتان را بنویسید