🔹به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان تلاش‌هایی برای انتخاب سرپرست کنونی فدراسیون سوارکاری به عنوان رییس انجام می‌دهد.

🔹مسابقات بین المللی پرش با اسب در باشگاه نوروزآباد تهران برگزار شد. نکته مهم حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه بود که از نزدیک مسابقات را تماشا کرد..

🔹حمید سجادی در شرایطی برای تماشای مسابقات سوارکاری راهی باشگاه نوروزآباد شد که این روزها حواشی مختلفی پیرامون برگزاری انتخابات این رشته وجود دارد. در حال حاضر رضا زندی خواری، سرپرستی فدراسیون سوارکاری را بر عهده دارد اما ابهامات زیادی در خصوص حضورش مطرح است.

🔹او آذرماه سال گذشته به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شده و طبق قانون تنها سه ماه اجازه سرپرستی دارد. با وجود گذشت 6 ماه از انتخاب، او همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. علاوه بر این زندی خواری بدون اینکه از سرپرستی استعفا بدهد نامزد انخابات شده که این اتفاق خلاف اساسنامه است.

🔹در خصوص حضور زندی خواری در انتخابات فدراسیون، شائبه‌های دیگری نیز مطرح شده؛ از جمله اینکه او نامزد مورد نظر وزارت ورزش است و حضور سجادی در محل مسابقات هم این شایعه را تقویت می‌کند. این در حالی است که سوارکاری یکی از معدود رشته‌هایی است که بخش اعظم آن با سرمایه بخش خصوصی اداره می‌شود و منتقدان نیز معتقد هستند زندی خواری رزومه لازم برای ریاست فدراسیون را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید