🔹شاید هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که روزی صداوسیما که این روزها خود را انقلابی می داند با ساخت سریال سفارشی بازپرس، خیلی علنی «فساد سیستماتیک» در جمهوری اسلامی را تایید کند.

🔹مدیران سازمان یادشان رفته دراین سریال، عوامل قضایی از جمله بازپرس، مدیرعامل بانک و صندوق بازنشستگی دولتی، نماینده مجلس، پسر سفیر سابق و…همه در پرونده ای که ظاهرا با محمد امامی مفسد اقتصادی مرتبط است، دست دارند!

🔹️این یعنی صداوسیمایی که با بحران مخاطب روبروست و برای سریال‌هایش بیلبورد شهری اجاره می‌کند و تیزرهایش را در شبکه های اجتماعی با هزینه بالا وایرال می‌کند، در تله تولیدکنندگانی افتاده که ظاهرا قرار بوده از حیثیت و شرافت قوه قضائیه در برخورد قاطع با فساد دفاع کنند اما این انگاره را در ذهن مردم تداعی می کنند که بخش های مهم نظام درگیر فساد سیستمی شده است.

🔹️دوستان صداوسیما یادشان رفته در جنگ ترکیبی ، هوشمندی و جامع نگری اساس کار است و بدون توجه به این نکته مهم قطعا برای انقلاب هزینه تراشیده و به اعتماد مردم به نظام خدشه وارد کرده‌اند.

🔹البته شاید بدون مخاطب بودن این روزهای تلویزیون نیز مزید بر علت شده چون کسی سریال‌ها را نمی‌بیند و نقدی هم وارد نمی‌کند!

دیدگاهتان را بنویسید