مرتضی زبردست

تمرین تیم والیبال مدیران شرکت تام ایران خودرو پس از وقفه ای دو ماهه از روز دوشنبه بیستم شهریور ماه جاری در سالن چند منظوره این مجموعه آغاز خواهد شد.
مهندس میرزافلاح، معاون منابع انسانی شرکت تام ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با شروع تمرین تیم والیبال، اردوی ورزشی فرزندان همکاران نیز انجام و برای خانواده آنان هم برنامه تفریحی، ورزشی تدارک دیده شده است.
وی افزود: هفته گذشته افتخار این را داشتیم که بازگشت راهیان اربعین خانواده شرکت تام در کشور را صحیح و سالم مشایعت کنیم.
معاون منابع انسانی شرکت تام در بخش دیگری از صحبت هایش با سایت چند ثانیه به استقبال فرزندان پرسنل شرکت تام از اردوهای ورزشی آنان پرداخت و گفت: شور و شوق فرزندان همکاران به خانواده ها نیز منتقل و عامل شادی و نشاط کُل مجموعه خواهد شد.
کاپیتان تیم والیبال مدیران شرکت تام ایران خودرو در خصوص برنامه های آتی شرکت تام هم تصریح کرد: منتظر جمع بندی عملکرد و میزان استقبال همکاران از استخرهای دو استان تهران و البرز هستیم تا بعد از آن با مساعدت مهندس پیرمحمدی، مدیر عامل و اعضای محترم هیات مدیره شرکت تام برنامه های فصول پائیز و زمستان را نیز اعلام کنیم با این توضیح که جلب و جذب بانوان، آقایان و فرزندان آنان به ورزش و سلامت و نشاط نیروی انسانی ، مطلوب نظر مدیران ارشد شرکت تام است.

دیدگاهتان را بنویسید