خسرو کفیلی

بهترین سرمربی تمامی دوران برگزاری لیگ های وزنه برداری باشگاه های کشور از عدم بها دادن به سرمربیان موفق گلایه مند است.
علی جباری سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان که به همراه این تیم برای سومین بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور را به خود اختصاص داد ، در این باره گفت : من از سال ۱۳۹۳ به عنوان سرمربی هدایت تیم های مختلفی را در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران برعهده داشتم که حاصل آن کسب ۹ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی بوده است ضمن آنکه با تیم اصفهان نیز عنوان رقابتهای وزنه برداری قهرمانی ایران را نیز بدست آوردم .
شش بار به همراه تیم ذوب آهن اصفهان در فواصل مختلف ، دو بار به همراه تیم بیمه رازی و یک مرتبه نیز به همراه تیم گهر زمین سیرجان عنوان قهرمانی را بدست آوردم و یک بار نیز با تیم دانشگاه آزاد اسلامی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردم .
کسب عنوان نایب قهرمانی با تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز به این خاطر بود که لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور به علت شیوع ویروس کرونا در کشور ناتمام به پایان رسید .
او که در اعتراض به عدم بها دادن به مربیان شایسته در مراسم پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران و توزیع جوایز تیم های برتر در آن شرکت نکرد ، گفت : من معتقدم که در همه سطوح می بایست از افراد شایسته بهره گرفت و بدین گونه اعتراض خود را در این خصوص اعلام کردم .
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در ادامه گفت : من از سطوح پایه کار خود را به عنوان مربی آغاز کردم و اکنون به این مرحله رسیده ام و این در حالی است که برخی از مربیان کار خود را از تیم های ملی وزنه برداری کشورمان در رده های سنی مختلف آغاز می کنند که این امر درست نیست.
او ابراز امیدواری کرد که تمامی مربیانی که در لیگ فعالیت می کنند و کارنامه موفقی را نیز دارند ، توسط مسوولان دیده شوند و از آنان در بخش های مختلف استفاده گردد.
جباری که به همراه تیم ذوب آهن اصفهان عنوان قهرمانی لیگ را بدست آورد ،در باره کسب این قهرمانی نیز گفت : از اینکه توانستم به هدفی که تدوین کرده بودم ، برسم ، خوشحالم .
این قهرمانی به سادگی بدست نیامد و سختی های بسیاری را متحمل شدم تا توانستم باکمک وزنه برداران این تیم جام قهرمانی را بار دیگر به اصفهان ببریم .
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان از تیم های مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری اهواز دو تیم خوزستانی که عناوین دوم و سوم را کسب کردند ، نیز به نیکی یاد کرد و گفت : نگاهی به وزنه بردارانی که تیم ملی حفاری اهواز در این فصل لیگ به خدمت گرفته بود نشان می دهد که این تیم برای قهرمانی بسته شده بود ولی دو اتفاق در هفته های اول ودوم و اوت کردن دو وزنه بردار این تیم مانع از این شد که تیم ملی حفاری اهواز در کورس قهرمانی باقی بماند ، تیم مناطق نفت خیز جنوب نیز با وزنه برداران جوان و ملی پوشان خود امتیازات خوبی کسب کردند و در هفته پایانی کادر فنی این تیم منتظر لغزشی از سوی وزنه برداران تیم ذوب آهن بود که این چنین نشد.
جباری با ابراز رضایت از وزنه برداران تیم ذوب آهن اظهارداشت : من از عملکرد وزنه برداران این تیم در هفته پایانی راضی هستم ، وزنه برداران دراین هفته از ۴۸ حرکت خود تنها سه خطا داشتد که جای تقدیر از این وزنه برداران دارد.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در باره عملکرد رسول معتمدی ملی پوش این تیم در هفته پایانی نیز گفت : من قصد نداشتم در باره این وزنه بردار صحبت کنم ولی با توجه به اینکه معتمدی قرار است

دیدگاهتان را بنویسید