صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار شد.
در این مجمع خبری از سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نبود و به جای آنها برنا فیروزی و مهین فرهادی شرکت کردند! با اینحال این اقدام مدیران ارشد وزارت ورزش و کمیته المپیک هم باعث نشد که دبیر دست از انتقاد بردارد.

گیر معاون پولادگر به دبیر در مجمع امروز کشتی

رئیس کنونی فدراسیون کشتی در این مجمع تا توانست از کارنامه خود به خصوص در حوزه مالی و اقتصادی دفاع کرد.

پس از ارائه گزارش بازرس مجمع، آرش فرهادیان مدیر نزدیک به پولادگر که مسوولیت امور مشترک فدراسیون ها را برعهده دارد، گفت: در این گزارش تعداد هیات هایی که با سرپرست اداره می شوند، نیامده است که علیرضا دبیر بلافاصله پاسخ داد ۳ سرپرست داریم.

فرهادیان نیز گفت: البته طبق قانون سرپرستان نمی توانند در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کنند. صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود و فدراسیون می تواند عملیات حسابرسی کلیه هیات ها را به یک شرکت حسابرسی واگذار کند.

دیدگاهتان را بنویسید