یک فعال صنفی معلمان: لایحه رتبهبندی معلمان ابزاری برای تنبیه فعالان صنفی شده است
در خوزستان، کردستان، خراسان و گیلان برخی فعالان صنفی بیسروصدا از احکام رتبهبندی محروم شدند
محمدرضا نیکنژاد معلم و فعالصنفی:
🔹رتبهبندی هم با تمام کموکاست، اجرا شد اما بررسیها نشان میدهد، تعدادی از فعالان صنفی که در این زمینه فعال بودند، به شکل تنبیه از افزایش حقوق محروم شدند.
🔹 رتبهبندی باید ابزاری برای بالا بردن کیفیت آموزش معلمان باشد، نه ابزاری برای تنبیه او.
🔹وزیر آموزشوپرورش فعلی در راستای استیفای حقوق معلمان، دفاع از آنها و همراهی با فعالیتهای صنفی، موفق عمل نکرد.
🔹هیچ دادگاهی تشکیل نشد، تعدادی از افراد محروم شدند، چهکسی باید از آنها دفاع کند؟ وزیر آموزشوپرورش اما میبینیم که هیچ همراهی و همدلیای وجود ندارد